annatko yhen kuparin? annatko yhen kuparin?
Täyttä höyryä eteenpäin Täyttä höyryä eteenpäin
Saat mitä ansaitset Saat mitä ansaitset
Metsatöll, "Mees, kes teadis ussisõnu" Metsatöll, "Mees, kes teadis ussisõnu"
Kokoelman esittelyä Kokoelman esittelyä
pelikaani syö kärpän pelikaani syö kärpän
Hiljaa saatana Hiljaa saatana
Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan" Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan"
Kaliaa Kaliaa
Lauantai fiilikset Lauantai fiilikset
Skenehommat 4 Skenehommat 4
Söpö höpö höppänä ruudun toisella puolella Söpö höpö höppänä ruudun toisella puolella
jotta norjalainenkin ymmärtäisi jotta norjalainenkin ymmärtäisi
Ihana nainen Ihana nainen
The nexus of chaos 1 The nexus of chaos 1
Hehe Hehe
Metsatöll - Iivakivi Metsatöll - Iivakivi
Alizee hitaana kuten lupasin Alizee hitaana kuten lupasin
Tivolissa Tivolissa
gerta taas pidätetty gerta taas pidätetty
monitoimiväline monitoimiväline
Poliittinen kartta Poliittinen kartta
Ihana nainen Ihana nainen
Suklaata Suklaata
@-
 646 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 16.02.2021 01:07:04
[ + 1 | ]

Mun viinatilaus. Onko tämä sitä Vihreää politiikkaa?

[51790] [kulj.png] [0.04 MB] [470x749] [] []
kulj.png

viinakuljetus

 · 

alkoholi

(95)  · 

tilaus

(10)
16.02.2021 01:50:43
#439294 [+-] Piilota Suosittele

>>439292
Erittäin ympäristöystävällistä tilata viinoja ulkomailta jotka seilaa Suomessakin edestakaisin.
Jos Suomessa verot olisi pienemmät niin olisin polkenut pyörällä lähi Alkosta.

16.02.2021 06:55:06
#439349 [+-] Piilota Suosittele

>>439294

Juuri näin. Kohta uuden veron tullessa namuihin ja karkkeihin. Käytännössä kaikkiin mikä on pahasta keholle hinnat nousevat. Se johtaa siihen, että tilaan kohta keksit, karkit, ja tuommoiset ulkomailta. Sipis-vitun pussi on jo suomessa melkein 3 euroa. Taffel on pudottanut pussin sisällön määrää 1/4 pois. Toki se ilmoitti, että joko tehdään näin tai lappu luukulle. Tämä oli parempi. Mutta se lähes 3 euroa siitä... Joop

[ 6 viestiä | ]