vihasymbooli vihasymbooli
työturvallisuus työturvallisuus
pajeet kikkaili pajeet kikkaili
punakaartilaisia sisällissodassa punakaartilaisia sisällissodassa
sinä ensin sinä ensin
kulttuurin rikastamista kulttuurin rikastamista
Pasifisti Pasifisti
puhelu puhelu
liukumäki liukumäki
AEW AEW
ihana nainen ihana nainen
monikäyttöinen kotelo monikäyttöinen kotelo
Pariisi Pariisi
fail fail
kato kato
Työkisset Työkisset
solidaarisuutta palestiinalle solidaarisuutta palestiinalle
eigassa on mukavaa eigassa on mukavaa
suojaus suojaus
Sakemanni aktivisti Sakemanni aktivisti
Muristaan, nälistetään ja uluvotaan Muristaan, nälistetään ja uluvotaan
peniksien pituus peniksien pituus
sähköauto mies sähköauto mies
6 juttua 6 juttua
 621 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.23 MB, 1 tiedosto, 15.02.2021 21:01:41
[ + 6 - | ]

auraonline 24/7

[51786] [0.png] [1.23 MB] [622x960] [] []
0.png

aurakalusto

 · 

nimeäminen

 · 

nimitys

 · 

seuranta

 · 

skotlanti

15.02.2021 23:10:15
#439279 [+-] Piilota Suosittele

Olis hyvä suomessakin mutta liian monta toimijaa. Sama pätee norjan junakameroihin. Näkee reaali-ajassa junan kulun ohjaamosta katsoen. Voi lähteä vaikka virtuaalimatkalle.

Sama ruotsissa. Kolmårdenin eläintarhassa on verkkokameroita pilvin pimein. Juttelin niiden ylläpitäjän kanssa monai vuosia sitten, kun vielä oli tiikerikamerakin. Kamerajärjeselmän ylläpitokulut olivat 50 000 euroa kuukaudessa. Mutta sieltä näki kaikki livenä monesta eri kamerasta eri paikoissa. Suomessa.... Ei meillä. Meillä on liikennekamera joka napsuttaa 30 min välein yhden kuvan. Ruotsissa liikennekamerakin on reaaliaikainen.

Suomi on vitu takapajula, oikeasti. Olevinaan niin edistynyt tietotekniikan käytössä. Tosiasia on aivan jotain muuta.

16.02.2021 10:16:28
#439370 [+-] Piilota Suosittele

>>439279
Onhan suomeenki tulossa realiaikaiset liikennekamerat...

Olen joskus miettiny sellaista kampanjaa, jossa tuollaiseen kameraan jalkaan käytäis lisäämässä heijastinteippi...

[ 3 viestiä | ]