tankkaus tankkaus
mikäs möykky se täällä mikäs möykky se täällä
africa drift africa drift
valupertin sivubisnes valupertin sivubisnes
ahmed asentaa ahmed asentaa
Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran
Boing Boing
Hyviä kuvia tuli Hyviä kuvia tuli
pajeet kiipeilee pajeet kiipeilee
MATKAKASS MATKAKASS
Lähi-itäkeskus ja moniosaajat Lähi-itäkeskus ja moniosaajat
Kaunis suihkulähde meren rannalla Kaunis suihkulähde meren rannalla
based based
Masa Mainio Masa Mainio
not hehe not hehe
miksi liityit armeijaan miksi liityit armeijaan
mirrin imurointi mirrin imurointi
temusotilas temusotilas
Intia Intia
Nyt on kirja tulossa kovaa vaihyia Nyt on kirja tulossa kovaa vaihyia
unikeko unikeko
Luolasto the movie Luolasto the movie
tulen tästä tulen tästä
Börh Börh
 772 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 31.01.2021 17:42:47
[ + 7 | ]

makuasia

[51419] [azi0k.jpg] [0.18 MB] [1004x1486] [] []
azi0k.jpg

tipaton

 · 

tammikuu

(5)
31.01.2021 19:02:48
#434732 [+-] Piilota Suosittele

Tipaton tammikuu on pelkkää tekopyhyyttä joillekkin paremmille ihmisille, tai itsepetosta sille että voi juoda koko loppuvuoden kuin sika kunhan pitää nenän valkaisu viikon tai kuukauden.
Itse kurlasin melkein 7 putkeen vuotta tyyliin arkisin lähes joka päivä 6-12 pulloa keppanaa, perjantai-sunnuntai 1-2 lippuviina tai tapsa pulloa ja 2-3 koria / lodjua koffia tai kurjalaa.
Tuli vähän oireita, työkämmejä jne joten lääkäri laitto lähetteen katkolle ja siellä pienet horkat päällä saatiin pameja & unilääkkeitä pahimpiin tärinöihin ja torakoiden öihin / liskodiskoihin.
Päihde terapian jälkeen olin 1,5 vuotta tipattomalla koska mulle oli selitetty että olen alkoholisti joka rupeaa uudestaan alkoholistiksi jos maistaa pisarankin alkoa.
No erään vitutuksen täyteisen työpäivän päätteeksi menin ajatus sumussa kuin lihasmuistin ohjaamana lähikippolaan, tilasin stoben hörppäsin kulauksen ja muistin "Ei vittu! Tätä sä et olis saanut tehdä."
Kirjaimellisesti 2 tuopin jälkeen menin kotiin, kerroin mitä pääsi tapahtumaan ja mietin kuinka pahasti saan turpaani.
No minua viisaampi kysyi "No tekeekö mieli lähteä jatkaan radottamista, tekeekö mieli avata putki?".
Vastasin että olis nälkä ja voisin painua suihkuun.
Meni muutamia päiviä aikaa kun mietin että koska tulee se ratkeaminen, se että viinan himo jyrää mut ja menen päätäpahkaa pitkäripaseen tai kulman räkälään.
Parin viikon päästä aloin jo uskomaan itseeni ja että kykenen hallitsemaan itseni.
Pikkuhiljaa kuukausien ajan sain ottaa saunakaljan, ensin 1 sitten 2 ja joskus 9-10kk:n päästä sen 6, muutama viikko myöhemmin pe iltana tuumin että kyllä se 6 maistu hyvälle eikä 6 lisää olisi varmaan pahitteeksi ja eikun jarru pohjaan (eli tipaton) taas viinapirun pelon myötä.
Nyt muutaman vuoden jälkeen olen oppinut että pamit, antabukset, katko, päihde terapia ovat avuksi, mutta minun on itse opittava hallinta tai lopetettava käyttö kokonaan.
Tällä hetkellä mennään 1-4 tölkkiä saunan kanssa käytöllä, mutta olin itse toukokuu-lokakuu välisen ajan vissy tai pommac linjalla kun tuntui että keppana houkutteli liikaa.

31.01.2021 19:27:04 | 19:43:21
#434741 [+-] Piilota Suosittele

"Painis", "petsku", voi vittu näitten akkojen lässytystä. Asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Ei kukaan pysy perässä kun joka toinen on joku "söpö" lempinimi.

[ 8 viestiä | ]