>>429604 >>429765 No ihan tuhannen taatusti on repo, vaikken itse olekaan tuon tuoreeltaan ollessa mukana luolastossa. Hyvä vaan muistuttaa, että tilanne on täysin sama, vaikka spaissarihallitus sekä media huutaa että joka nurkan takana on natseja (eivät jaa arvojaan), ja että rauhanuskonnon jäsenet ovat kaikki pullantuoksuisia äitejä, kilttejä perheenisejä tai yksintulleita pikkulapsia partoineen ja kaikki hyvien puolella pahoja vastaan.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Luolasto tiivistettynä
Lähi-itäkeskus ja moniosaajat
Ranskassa apinat riehuu
Thors
Persut määkii laumassa
Tämähän on hyvä uutinen
Ilmastohuoli ja suvaitsevaisuus
Halamalapallaa'aa'aaaa
Arvuuttaja
Ylen näkemys
Matut Belgiassa
Jokainen mamu on lottovoitto
netflix ransut :D
Persuja ei tarvitse suvaita
maahanmuuton edistäminen:
yle paskaa
Luolaston pojat kesätöissä
Habdin tarina
Takana jamal ihailee kateellisena
Oli Laurasta mitä mieltä tahansa, niin kyllä hän puhuu asiaakin