Viihteelle substansseja Viihteelle substansseja
Puhui itsensä pois pussystä Puhui itsensä pois pussystä
Slobo ottaa huikkaa Slobo ottaa huikkaa
MegaloVANia MegaloVANia
Passiivis-aggressiivista käytöstä Passiivis-aggressiivista käytöstä
painajaispolttoaineeni pärähtelee painajaispolttoaineeni pärähtelee
No sori etten oo pahoillaan No sori etten oo pahoillaan
kääb kääb
Ressu raukka Ressu raukka
Syysleikkaukset suoritettu :3 Syysleikkaukset suoritettu :3
Kuuma ja kiihottaa Kuuma ja kiihottaa
Ikuinen taistelu - >:3 vs. :3 Ikuinen taistelu - >:3 vs. :3
EU aina määrämässä :D EU aina määrämässä :D
Porchemies saa kiitosta Porchemies saa kiitosta
Tämä vessa on varattu! Tämä vessa on varattu!
Siig hail Siig hail
Kissen kymmenykset :3 Kissen kymmenykset :3
Liikkuvat taakse Liikkuvat taakse
Virgin Adolf ja chad Josif Virgin Adolf ja chad Josif
Musta tuntuu Musta tuntuu
En venyttele koskaan En venyttele koskaan
PAM PAM
kuulapää ontuu.. ei taia pysyä luolasto.org in kehitystahdissa kuulapää ontuu.. ei taia pysyä luolasto.org in kehitystahdissa
Caspian Sea Monster Caspian Sea Monster
@-
 786 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 02.01.2021 19:33:08
[ + 1 - | ]

Suuri pyramidi voimalaitoksena (2021)


egyptin mysteerit

 · 

pyramidi

(11)  · 

voimalaitos

02.01.2021 21:41:34
#426178 [+-] Piilota Suosittele

Aivan vitullista paskaa. Meni 40min hukkaan, kun odotin jotain, mikä edes etäisesti kuulostaisi järkevältä. Miksi pitää hylätä kaikki viralliset teoriat ja korvata ne jonkun perus-insinöörin keksimillä jutuilla? Salaliittosta paskaa 0/5

02.01.2021 21:48:05
#426180 [+-] Piilota Suosittele

Joo. Minuutin jaksoin.
Suurella tarkkuudella rakennettu tuottamaan energiaa.
Mitä suurempi kohde sen helpompi se on "tarkkuudella" rakentaa.
Pyramidit on kuitenkin kuvattu ja tiedossa on, että ne on täynnä rakennusjätettä, eikä kasattu kuin Lego-palikoita.

02.01.2021 21:49:38
#426181 [+-] Piilota Suosittele

>>426146
katselin melkein koko videon hiukan hyppien ei se ehkä pähkähullua ole eikä välttämättä fysiikanlakeja rikkonut mutta hyvin ylimalkaista se oli
puhui ainakin neljästä eri energian lähteestä; resonanssista maapallon luontaisen värähtelyn kanssa, pyramidin alla tömistelleestä jonkinlaisesta hydrauliikasta, kuningattaren kammioon valutetuista kemikaaleista joista oli syntynyt vetyä jotakin tarkemmin määrittelemätöntä tarkoitusta varten, sekä kuninkaan kammioon eräänlaisen resonanssiputken kautta virtaavasta avaruuden taustasäteilystä vedyn aaltopituudella.

ilmeisesti koko homman juju on akustiikka joka kerää ja keskittää tämän kaiken, mutta video ei edes arvaillut että mikä se lopputuote sitten mahtoi olla. ehkä jos faarao asettui kuninkaan kammiossa arkkuun makaamaan niin sillä pärisi miellyttävästi päässä

03.01.2021 12:37:00
#426388 [+-] Piilota Suosittele

>>426246
Sumeriaa pystytään nykyään lukemaan eikä ole kummoinen homma niin parhaitenkin kryptattu teksti saadaan purettua, mutta hieroglyfit ovat täysi mysteeri?
Alkaa harhaopit valtaamaan tilaa teikäläisen kovalevyltä.

03.01.2021 17:24:50
#426434 [+-] Piilota Suosittele

>>426388
Mitä?
Kerro minulle missä on sellaiset tekstit joilla todistetaan, että pyramidit ovat faaraoiden hautoja.
Voisiko olla mitenkään mahdollista, että pyramidit olisi rakennettu jotain muuta käyttöä varten?
Onko mitenkään mahdollista, että hieroglyfit olisi tehnyt pyramidien jälkeinen sivilisaatio?

03.01.2021 17:29:26
#426435 [+-] Piilota Suosittele

>>426434
Jätän noi hommat egyptologeille. Varmasti tietävät paremmin kuin salaliittohörhöt.
Muutenkin radiohiilitutkinus ynnä muut todistaa milloin Pyramidit ja hieroglyfit on tehty.

03.01.2021 18:01:48
#426443 [+-] Piilota Suosittele

>>426435
Radiohiiliajoitus ei välttämättä kerro oikeaa tulosta, johon voi vaikuttaa moni asia.
Pienet asiat joita egyptologit eivät osaa selittää tai varsinkin, jos selittvät todistetusti virheellisesti avaavat uusia kysymysmerkkejä.
esim. pelkkä porauksen ja sahauksen jäljet.
Suosittelen, että katsot vaikka tuosta porauksesta 8:13 kohdasta eteen päin:


Jokainen toki saa usko mihin vaan. Itseäni kiinnostaa pyramidien mysteerit erittäin paljon ja odotan uusia teorioita, kokeita ja todisteita.
Minä en vihastu, jos joku esittää uusia teorioita tai tutkimuksia. Pääasia, että on avoin kaikelle mahdolliselle ja haastaa asioita joissa on mielestään epäkohtia.

03.01.2021 18:21:58
#426447 [+-] Piilota Suosittele

>>426443
Suhtaudun kovin skeptisesti, jos heti alkuun tulee räikeitä Asiavirheitä ja jätän sellaiset hörhöilyä omaan arvoonsa.
Muutenkaan, jos höperehtiä on kuten tässä insinööri niin se ei todista mitään.
Aivan sama vaikka olisi lääkäri.
Homeopatian kehittäjä oli lääkäri.
Veltto Virtanen on lääkäri.
Päivi Räsänen on lääkäri
Josef Memgele oli lääkäri.

03.01.2021 19:47:29 | 19:48:30
#426457 [+-] Piilota Suosittele

>>426447
Mitä asiavirheitä noissa poraustuloksissa on?

>>426447
Muutenkaan, jos höperehtiä on kuten tässä insinööri niin se ei todista mitään.

Aivan sama vaikka olisi lääkäri...


Itsestään selvyyksiä.

Niin ja mitä mieltä noista poraustutkimuksista?

[ 16 viestiä | ]