Breivik intissä Breivik intissä
Jos et vielä tiennyt Jos et vielä tiennyt
Puu Puu
Valtaistuin Valtaistuin
Missä rahat? Missä rahat?
You disgust me You disgust me
Kohta lähtee henki Kohta lähtee henki
Nussi sitten koko vitun maailman Nussi sitten koko vitun maailman
sota sarja kuva sota sarja kuva
Hauska pariskunta Hauska pariskunta
Näin ollaan tuhma kissa Näin ollaan tuhma kissa
Kaaleet - Bongocat vääntää rummut solmuun Kaaleet - Bongocat vääntää rummut solmuun
BINGO BINGO
You ate my lasaga, graffield You ate my lasaga, graffield
Sleeping with the fishies Sleeping with the fishies
Kokeilin. Toimii Kokeilin. Toimii
Fits Fits
Herää Rigu :DDD herää :DD:D:D Herää Rigu :DDD herää :DD:D:D
SpODERman SpODERman
In Soviet Russia In Soviet Russia
Ruåtsi 10 000 eKr. Ruåtsi 10 000 eKr.
Pallit Pallit
kun kaveri laittaa yllättäen dic picin kun kaveri laittaa yllättäen dic picin
pistä muna piiloon pistä muna piiloon
 849 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 24.12.2020 10:47:07
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 24.12.2020.

Ilmastoaktivismi

[50620] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [714x478] [] []
tiedosto.jpg

24.12.2020 11:25:36
#423200 [+-] Piilota Suosittele

Kun vain saataisiin kennoja kehitettyjä niinkin paljon, että saisi metrisestä paneelista 3kw. Se ois pro. Tällä hetkellä maksimi on 400w. Se paranee vielä, kun käyttää MPPT-ohjuria. Hyvissä olosuhteissa saattaa tulla 8-15% lisää tuottoa paneelista.

24.12.2020 11:53:54
#423202 [+-] Piilota Suosittele

Tässä pitää tietää että kivihiilellä tuotettu sähkö on edelleen puhtaampaa kuin bensakäyttöisellä autolla ajelu.

24.12.2020 12:00:12
#423206 [+-] Piilota Suosittele

>>423201

Sitähän se on. Samaa rataa menevät sähköautot. Kun sähköauton akku on täynnä, se painaa xxx-määrän. Kun se on 10% täynnä, se painaa saman verran. Kuljettaa kokoajan kuollutta painoa mukanansa.

24.12.2020 13:55:30
#423238 [+-] Piilota Suosittele

>>423202
Onko tässä oikeesti kaikki otettu huomioon? Kuten tuo paino, akut yms? Eikös akut ole melkoista ongelmajätettä? Vai onko nekin kehittyny jo niin paljon.

25.12.2020 15:10:40
#423595 [+-] Piilota Suosittele

>>423533

Ovat kyllä. Jenkkilässä voi rakentaa 3.2V li-Ion kennoista oman auton akun tai aurinko-energia akuston nimellä powerwall. Suomeen tuota ei tuoda, takapajula kun on. On myynnissä aurinko-voimaloita, jotka avautuvat peräkärryssä kuin kukat ja alkavat keräämään energiaa.

[ 8 viestiä | ]