Železnogorskin vaakuna Železnogorskin vaakuna
NN-Kooste NN-Kooste
Sanoiko joku viinaa? Sanoiko joku viinaa?
Muista hävetä, valkoinen etuoikeutettu länsimaalainen rasisti. Muista hävetä, valkoinen etuoikeutettu länsimaalainen rasisti.
Jonned ei pidä lätgästä :--DD Jonned ei pidä lätgästä :--DD
Vanhemmuuden ylin aste Vanhemmuuden ylin aste
Miss Neuvosto-Riika 1988 Miss Neuvosto-Riika 1988
Make America dumb again! Make America dumb again!
Peikko kusessa Peikko kusessa
Tarpeellinen määrä saavutettu Tarpeellinen määrä saavutettu
Sipulirenkaita Sipulirenkaita
Kipsun puoti Kipsun puoti
Professional dominatrix Professional dominatrix
Hiiop! :3 Hiiop! :3
hevit huutikset hevit huutikset
Vanhemmat ajan hermolla Vanhemmat ajan hermolla
Highway to the Danger Zone Highway to the Danger Zone
Huoru-Li Huoru-Li
Söhvärötvääjä Söhvärötvääjä
Sotajuttuja Sotajuttuja
Tujumpi paukku perseessä Tujumpi paukku perseessä
pupuankka pupuankka
Kristillinen musiikkivideo Kristillinen musiikkivideo
Syntymäpäiväyllätys Syntymäpäiväyllätys
 822 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 16.12.2020 14:14:14
[ + 5 | ]

Surullinen case

[50432] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [754x653] [] []
tiedosto.jpg

kela

(105)  · 

vittu mitä paskaa

(5)
16.12.2020 15:55:41
#420648 [+-] Piilota Suosittele

Jos tolle tyypille on jossain vaiheessa jonkunlainen isäsuhde muodostunut muksuun, niin tän elatusmaksujupakan jälkeen tuskin kovin kummoinen suhde on jäljellä.

16.12.2020 18:31:56
#420689 [+-] Piilota Suosittele

>>420632
Kelan maksama minimi on 167,01 euroa kuukaudessa lasta kohden, eli maksaa tuplat, koska käy töissä.

Itse olisin työtön tai olisin järjestellyt itseni yrittäjäksi ja en maksaisi itselleni palkkaa...

16.12.2020 18:40:17
#420691 [+-] Piilota Suosittele

Tästähän oli juttua, et mukula oli täyttäny kaks ja sen jälkeen ei voi mitään. Aviossa ollu pettävän akan kanssa ja aviossa lapsi on automaattisesti oma, jos ei kiistä sitä juuri 2 vuoden sisällä...

16.12.2020 21:50:20
#420764 [+-] Piilota Suosittele

>>420761
Vielä ei tarvi maksaa mitään noista. Antaa vaan omat tähteet niin pärjäävät niillä. Menee kätevästi astiatki olohuoneesta keittiöön samalla...

17.12.2020 01:25:23
#420788 [+-] Piilota Suosittele

Se on se lapsen etu... varmaan ihan vitun hieno fiilis sitten kun osaa guuggeloida äidin, isän tai omalla nimellä juttuja havaita, että on ollut lähivanhemmilleen vain rahanlähde, eikä mitään vitun muuta.

[ 14 viestiä | ]