Roolipelaaja koiruli Roolipelaaja koiruli
Raidetykki Raidetykki
Pallikala :D Pallikala :D
Kuvakommentti Kuvakommentti
nopea poseeraus nopea poseeraus
Ajankohtaisuus Ajankohtaisuus
savumakkara tarpeet. savumakkara tarpeet.
Pamputin Pamputin
jeccu jeccu
Vitsi. Vitsi.
ACAB ACAB
Tossukuva Tossukuva
Näin kehitettiin Paavo Pesusieni Näin kehitettiin Paavo Pesusieni
Swistiläinen Stack Overflow Swistiläinen Stack Overflow
Juha Miedon 12-tuntinen mämmin syönti Juha Miedon 12-tuntinen mämmin syönti
Virgin lolicon vs Chad pedophile Virgin lolicon vs Chad pedophile
marinaadinmaistelija22 marinaadinmaistelija22
Näin tehdään kermaperunoita Näin tehdään kermaperunoita
Kun on tarpeeksi rohkea niin... Kun on tarpeeksi rohkea niin...
Tule kellariin... Tule kellariin...
Tuleva hallitus Tuleva hallitus
Ah shit Ah shit
onpas makoisaa :3 onpas makoisaa :3
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
 883 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 14.01.2018 20:43:06
[ + 11 - | ]

Coolest monkey in the jungle

[5549] [0.png] [0.21 MB] [478x421] [] []
0.png

14.01.2018 22:53:09
#19348 [+-] Piilota Suosittele

>>19344 Lisäselvennyksenä. Käytän aika usein nimitystä neekeri, tai apina ihmisistä jotka eivät kykene toimimaan yhteiskunnan määrittelemillä säännöillä. Ihonväristä riippumatta.

15.01.2018 01:03:52
#19384 [+-] Piilota Suosittele

19378

Pojan äiti ei pitänyt asiaa mitenkään rasistisena, mutta kun puolestaloukkaantujat loukkaantuu


Meinaatko, että valkoihoiset riehuivat noissa liikkeissä, vai miksi ihmeessä puhut "puolestaloukkaantujista"? Vai kuvitteletko tosiaan, että kuva loukkasi vain siinä ollutta lasta?

>>19348
Käytän aika usein nimitystä neekeri, tai apina ihmisistä jotka eivät kykene toimimaan yhteiskunnan määrittelemillä säännöillä. Ihonväristä riippumatta.


En epäile ollenkaan. Se on varmaan mielestäsi hyvin nokkelaa.

15.01.2018 11:50:43
#19445 [+-] Piilota Suosittele

19412

En minä sanonut mitään puolestaloukkaantujien ihonväristä.


Toistan: kuvitteletko tosiaan, että kuva loukkasi vain siinä ollutta lasta?

Miksi tuosta nousi kohu pojan tumman ihonvärin takia, koska siitä ei olisi noussut kohua jos poika olisi ollut valkoinen?


Oletko todella niin tyhmä, ettet tajua miksi apinaksi haukkuminen loukkaa nimenomaan mustia? Vaikea uskoa edes sinusta, mutta voin toki valaista asiaa sinulle, jos et oikeasti tiedä.

15.01.2018 14:46:57
#19526 [+-] Piilota Suosittele

19462

@Jimbo eli hyväksytkö liikkeessä riehumisen


Tietenkään en hyväksy riehumista.

>>19459
Jotenkin ei taas yllätä että joku suvakki puolustamassa riehuvia mustia ihmisiä.


Ja yllättäen joku rajakki tulee valehtelemaan, että suvakki muka puolustaisi riehumista.

15.01.2018 18:01:08
#19606 [+-] Piilota Suosittele

>>19344
Tässä pitää osata englantia sen verran, että osaa erottaa sanat "monkey" ja "ape".

Monkey kuulostaa paremmalta, melkein jopa rimmaa jungle -sanan kanssa, ape ei. Kaikesta pitää metakka nostaa.

[ 15 viestiä | ]