karantteeni karantteeni
Sir Leopold :3 Sir Leopold :3
Vanhalta farmilta Vanhalta farmilta
Silakointi Silakointi
Kuvakommentti Kuvakommentti
Peli Peli
ihan hauska laji ihan hauska laji
Yllätys Yllätys
Kingassripper Kingassripper
Etsi piste Etsi piste
nahanpala nahanpala
Asia kunnossa Asia kunnossa
Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
Kuva2 Kuva2
jotai paint paskaa jotai paint paskaa
koronabileet koronabileet
hullun harja hullun harja
Mal Malloy pesulla Mal Malloy pesulla
sauna gisa sauna gisa
lol lol
tein vain kissajutun :3 tein vain kissajutun :3
Vitu rasistit! Vitu rasistit!
Kunnianloukkaus Kunnianloukkaus
ansa ansa
 762 näyttökertaa, 9 viestiä, 19.5 MB, 1 tiedosto, 06.12.2020 08:04:30
[ + 6 | ]

Häkkinen

[50172] [tiedosto.mp4] [19.5 MB] [480x360] [] []

häkkinen

07.12.2020 11:35:25
#417555 [+-] Piilota Suosittele

>>417171

Sama.

Häkkinen kun lopetti, niin ei ollut enää mitään syytä seurata. Ralliakin tuli seurattua aina välillä, mutta mutta. Nykyään en katso lähetyksiä ollenkaan. En Ylen enkä mainostelevisioiden puolelta.

[ 9 viestiä | ]