Itsenäisyyspäivän kunniaksi pienellä viiveellä Itsenäisyyspäivän kunniaksi pienellä viiveellä
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä. Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.
Chel irl sex bätäng lääh puuh Chel irl sex bätäng lääh puuh
Lemmy Lemmy
Tetristä Tetristä
Hyvin sopii heseen sama näky Hyvin sopii heseen sama näky
Aito saksalainen Aito saksalainen
ammattilainen ammattilainen
A shat A shat
riski kannatti riski kannatti
Ostaisitko tältä kissalta käytetyn auton? ;3 Ostaisitko tältä kissalta käytetyn auton? ;3
Miten nämä ovat mahdollista Miten nämä ovat mahdollista
Koira ja sen omistaja Koira ja sen omistaja
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille
Muhkea Muhkea
Dodiin Dodiin
Kolopeli joululahja Kolopeli joululahja
Älykäs suunnittelu Älykäs suunnittelu
Feels börh man :3 Feels börh man :3
Suomen sotilas! Suomen sotilas!
porno pettymys porno pettymys
Jeesusteippi Jeesusteippi
Hyvä ohjelma :) Hyvä ohjelma :)
shakki-matti ateistit shakki-matti ateistit
 792 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.88 MB, 1 tiedosto, 13.01.2018 23:55:21
[ + 5 | ]

Kyllä, varasin parhaan tv-tuolisi. U mad? ;3

[5493] [FireShot-Capture-004---??? Blog---https___kagonekoshiro.blog.fc2] [0.88 MB] [600x820] [] []
FireShot-Capture-004---??? Blog---https___kagonekoshiro.blog.fc2

kissa

(5207)  · 

kuro

(19)  · 

nojatuoli

(5)  · 

ägplöö

(31)  · 

kieli

(132)
15.01.2018 18:45:58
#19635 [+-] Piilota Suosittele

Eiks aikuisenkin kissan voi nostaa niskasta helvettiin, ilman että se tuntee kipua? Siitä viis, näin mä olen aina toiminut.

16.01.2018 12:49:01
#19801 [+-] Piilota Suosittele

>>19743 Voihan se siinä lämmikkeena toimia, nyt talvisin tarsinkin voisi. Koko kartano lämpeää pelkällä takalla, ja täällä kolmoskerroksessa missä pidän toimistoa, on 15-18°C, kun alhaalla sen 30°C.

Ikävä kyllä, mulla ei ole kissaa. Koira taas yrittäs antaa pusun, jos syliin mahtuis :D

[ 4 viestiä | ]