Vihreä pyöräjäbä taas! Vihreä pyöräjäbä taas!
Pilapiirros Pilapiirros
pekka kabulissa pekka kabulissa
Vahingossa tikis Vahingossa tikis
Vitsi Vitsi
Ryppy ja Pikku-Pertti katsovat televisiota osa II Ryppy ja Pikku-Pertti katsovat televisiota osa II
blyatboat blyatboat
Yhteisöpaatti Yhteisöpaatti
Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua
Soup Soup
Helevetin UPS Helevetin UPS
Ocean Bar Ocean Bar
Poikuuden menetys osa 2 Poikuuden menetys osa 2
tarpeellinen pöytä :3 tarpeellinen pöytä :3
Muutama kuva 20. Muutama kuva 20.
Värähtelee viruksen pois Värähtelee viruksen pois
Hauskat kuvat Hauskat kuvat
Muinais Oulu Muinais Oulu
Huutista! Huutista!
Kunniamerkki Kunniamerkki
Ryssä jakaa salaliittoteoriaa Ryssä jakaa salaliittoteoriaa
ihana nainen ihana nainen
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Your booty is mine, Spiderman! Your booty is mine, Spiderman!
 792 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.88 MB, 1 tiedosto, 13.01.2018 23:55:21
[ + 5 | ]

Kyllä, varasin parhaan tv-tuolisi. U mad? ;3

[5493] [FireShot-Capture-004---??? Blog---https___kagonekoshiro.blog.fc2] [0.88 MB] [600x820] [] []
FireShot-Capture-004---??? Blog---https___kagonekoshiro.blog.fc2

kissa

(5207)  · 

kuro

(19)  · 

nojatuoli

(5)  · 

ägplöö

(31)  · 

kieli

(132)
15.01.2018 18:45:58
#19635 [+-] Piilota Suosittele

Eiks aikuisenkin kissan voi nostaa niskasta helvettiin, ilman että se tuntee kipua? Siitä viis, näin mä olen aina toiminut.

16.01.2018 12:49:01
#19801 [+-] Piilota Suosittele

>>19743 Voihan se siinä lämmikkeena toimia, nyt talvisin tarsinkin voisi. Koko kartano lämpeää pelkällä takalla, ja täällä kolmoskerroksessa missä pidän toimistoa, on 15-18°C, kun alhaalla sen 30°C.

Ikävä kyllä, mulla ei ole kissaa. Koira taas yrittäs antaa pusun, jos syliin mahtuis :D

[ 4 viestiä | ]