Ennen ja nyt.. Ennen ja nyt..
hihi hihi
Jiri Keronen Jiri Keronen
Uliälylumiuala MINUN LONKERO ULIAAA Uliälylumiuala MINUN LONKERO ULIAAA
Kun To Kilpa Kun To Kilpa
Feministien ideologiaa.. Feministien ideologiaa..
asscreampie asscreampie
goy story goy story
Harhaisuus Harhaisuus
kauneuden hoito kauneuden hoito
työhaastattelu ja tasa arvo työhaastattelu ja tasa arvo
planeettojen päästöt audiona planeettojen päästöt audiona
Unelma. Unelma.
Suuret teot. Suuret teot.
Tom of Finland Tom of Finland
Eren x Mikasa Eren x Mikasa
neekeri neekeri
soviet tyrone soviet tyrone
Muistaako kukaan? Muistaako kukaan?
Persut, se ainoa oikea vaihtoehto! Persut, se ainoa oikea vaihtoehto!
Väestönvaihto salaliittoteoria osa2 Väestönvaihto salaliittoteoria osa2
Vitsi Vitsi
näitäkin ihmisiä löytyy näitäkin ihmisiä löytyy
kummeli korona kummeli korona
 792 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.88 MB, 1 tiedosto, 13.01.2018 23:55:21
[ + 5 | ]

Kyllä, varasin parhaan tv-tuolisi. U mad? ;3

[5493] [FireShot-Capture-004---??? Blog---https___kagonekoshiro.blog.fc2] [0.88 MB] [600x820] [] []
FireShot-Capture-004---??? Blog---https___kagonekoshiro.blog.fc2

kissa

(5207)  · 

kuro

(19)  · 

nojatuoli

(5)  · 

ägplöö

(31)  · 

kieli

(132)
15.01.2018 18:45:58
#19635 [+-] Piilota Suosittele

Eiks aikuisenkin kissan voi nostaa niskasta helvettiin, ilman että se tuntee kipua? Siitä viis, näin mä olen aina toiminut.

16.01.2018 12:49:01
#19801 [+-] Piilota Suosittele

>>19743 Voihan se siinä lämmikkeena toimia, nyt talvisin tarsinkin voisi. Koko kartano lämpeää pelkällä takalla, ja täällä kolmoskerroksessa missä pidän toimistoa, on 15-18°C, kun alhaalla sen 30°C.

Ikävä kyllä, mulla ei ole kissaa. Koira taas yrittäs antaa pusun, jos syliin mahtuis :D

[ 4 viestiä | ]