Pena Pena
No niin teki.. No niin teki..
Läiskistä Läiskistä
Consoomer Consoomer
Vässykkä nuoriso Vässykkä nuoriso
tolokku poika tolokku poika
Sama suunta Sama suunta
kalastajan eukko kalastajan eukko
kaunista kaunista
Neekerit varasti uuden auton Neekerit varasti uuden auton
Rikosilmoitustehtailijat Rikosilmoitustehtailijat
Äijä Äijä
Paranoid Paranoid
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Fuu im nintsa Fuu im nintsa
Hämmästyttävää Hämmästyttävää
suvakin kohtalo suvakin kohtalo
Koskee pitkällä tikulla Koskee pitkällä tikulla
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Katharsis Katharsis
Suihkutteluja Suihkutteluja
most wanted most wanted
Kyllä lähtee Kyllä lähtee
Tom, seuraa... Tom, seuraa...
 886 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.4 MB, 1 tiedosto, 28.11.2020 21:55:01
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 28.11.2020.

Läskeilyä

[49880] [IMG_20201128_202830.jpg] [1.4 MB] [1840x3264] [] []
IMG_20201128_202830.jpg

pannupizza

 · 

kebabpizza

28.11.2020 21:58:31
#414208 [+-] Piilota Suosittele

Siis kebabpizza pannu versiona sisältää kebaba sipuli tomaatti monen väristä paprikaa ja sit jotaki mistä en saanu selvää... Tarkoittaa varmaa majoneesia tai sit joku yylläri kuitenki ^^

29.11.2020 02:52:59
#414276 [+-] Piilota Suosittele

Oma suosikkini on 5 tähden fantasia... tuplajauheliha, tuplapepperoni ja aurajuusto.

Ja riippuu vähän paikasta, mutta yleensä voi normaalin juuston puolittaa suosiolla. Sitä halvinta kumia viitsi syödä sellaista puolen sentin kerrosta.

29.11.2020 14:21:21
#414416 [+-] Piilota Suosittele

Sullo yhtä hyvä kamera puhelimessa ku mulla.


Aika monella teistä on varaa syödä joka päivä tilattua ruokaa. Suurin osa herkuttelijoista ei käy edes töissä, mut neliskanttinen pizza 👍🏿

29.11.2020 16:09:32
#414446 [+-] Piilota Suosittele

>>414416 oli säätö pienimmillää 6mp ja huono valaistus ku ei ottanu salama jostai syystä... on tässä honor7 16mp kuitenki mut en jaksanu nyt koneella ruveta pienentelee sen tehosta kuvaa... laitoi suoraa puhelimesta tänne...

[ 10 viestiä | ]