Haha :D Haha :D
Slayjerin perjantai-ilta Slayjerin perjantai-ilta
moi kissa :3 moi kissa :3
Itsemurhapommitus Itsemurhapommitus
imperiumi tuhos KFCn imperiumi tuhos KFCn
Ron swanson Ron swanson
boop boop
kaloja :3 kaloja :3
Fuck you Fuck you
Sydänpäivä Sydänpäivä
Kiinnostavaa... Kiinnostavaa...
kivapuhetta kerrassaan kivapuhetta kerrassaan
lyhyt satu lyhyt satu
Darzani Darzani
pettämätöntä logiikkaa pettämätöntä logiikkaa
palmaris longus. palmaris longus.
Santa claus Santa claus
Palppis Palppis
Akat amirite? Akat amirite?
Ihana nainen Ihana nainen
olet adoptoitu olet adoptoitu
budjetti tacoja budjetti tacoja
Ville ravistaa päärynää Ville ravistaa päärynää
Patalappu Patalappu
 739 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 24.11.2020 21:23:58
[ + 6 - | ]

Ihana unelma

[49781] [0.jpg] [0.05 MB] [1199x675] [] []
0.jpg

suur-suomi

(7)  · 

suomi

(394)  · 

kartta

(48)
25.11.2020 10:57:04
#412926 [+-] Piilota Suosittele

Vuoden '39 rajat vaa takas jo vuonna 1939 tai viimeistään 1945, tuosta ei olisi kuin haittaa, kuten rajojen palauttamisesta nyt olisi.

25.11.2020 11:02:14
#412930 [+-] Piilota Suosittele

>>412926

Jos Karjala palautettaisiin, niin siitä tulisi miljardien eurojen kehitysloukku, josta ei juuri myytävää saataisi. Eli pelkkää tappiota siitä tulisi. Venäjän karjala on edelleen ilman sähköä pitkältä osalta. Ei puhelinta. Elävät siellä suhteellisessa erityksessä.

26.11.2020 01:46:11
#413157 [+-] Piilota Suosittele

>>412930

Karjalan pallautaminen ois ihan vitunmoinen moka. Ensinnäkin sieltä pittäis karkottaa kaikki ryssät. Sen jäläkeen pittäis rakentaa infrastruktuuri ja kaikki muuki saatana siltä ryssäläisen "Daa, katso - sjiinä olla murmelin paska. Tehcnologik!" - tasolta.

Toisaalta jos aatellaan näitten vihervasemmistolaisten EU-kyrvänsyylien MEIDÄN verovarojen lappamista Luigeille ja Serranoille, niin mieluummin näkisin niien rahojen menevän Karijalaisille.

[ 10 viestiä | ]