Vituixmän Vituixmän
On aika On aika
Vinkkinä teille Vinkkinä teille
Tuksulle kyytiä Tuksulle kyytiä
>holy >roman >empire >holy >roman >empire
PASKANEN AKKA PASKANEN AKKA
Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla
Paras tapa polttaa Paras tapa polttaa
normipäivä normipäivä
Marttihylje Marttihylje
Ruutulippu Ruutulippu
Ukaasi Ukaasi
Burnsin rakenne on muuttunut Burnsin rakenne on muuttunut
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen
stfu stfu
Kykenemättömyyttä Kykenemättömyyttä
Kylmä Kylmä
Lol Lol
ählämi oksentaa ählämi oksentaa
Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; ) Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; )
:D :D
Aina voi ottaa vielä yhden Aina voi ottaa vielä yhden
Sipilä ja mamut Sipilä ja mamut
Ei vähempi muovipaskaa riittänyt Ei vähempi muovipaskaa riittänyt
 903 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.03 MB, 6 tiedostoa, 24.11.2020 17:49:57
[ + 1 | ]

Kuvaotokset #51

[49777] [tiedosto-1.jpg] [0.63 MB] [828x1054] [] []
tiedosto-1.jpg
[49776] [tiedosto-2.jpg] [0.47 MB] [828x772] [] []
tiedosto-2.jpg
[49775] [tiedosto-3.jpg] [0.68 MB] [828x1021] [] []
tiedosto-3.jpg
[49774] [tiedosto-4.jpg] [0.12 MB] [700x590] [] []
tiedosto-4.jpg
[49773] [tiedosto-5.jpg] [0.06 MB] [700x553] [] []
tiedosto-5.jpg
[49772] [tiedosto-6.jpg] [0.07 MB] [700x698] [] []
tiedosto-6.jpg

24.11.2020 18:15:52 | 18:20:12
#412723 [+-] Piilota Suosittele

>>412712
Fox laittoi ihan oikein. Alkuperäinen kuvateksti menee Lontooksi näin.
"Orgone Accumulator, A Device Sold In The 1950s To Allow A Person Sitting Inside To Attract Orgone, A Massless 'Healing Energy'. The FDA Noted That One Purchaser, A College Professor, Knew It Was "Phony" But Found It "Helpful Because His Wife Sat Quietly In It For Four Hours Every Day."

Akka kaappiin siis kunnes sitä tarvitsee taas.

25.11.2020 01:53:22 | 01:54:08
#412842 [+-] Piilota Suosittele

>>412723
Eikä siinä vielä kaikki. Naikkonen on valmis jatkamaan makuuhuonen puolelle heti kun työt on saatu rauhassa valmiiksi. Onhan siinä sentään valmistajan takuu.

[ 8 viestiä | ]