Ei ollu puuhöylä Ei ollu puuhöylä
Näin se tehdään oikeaoppisesti Näin se tehdään oikeaoppisesti
Paras ps :3 Paras ps :3
Putkari Putkari
kiinni jäit :3 kiinni jäit :3
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Lol n-sana Lol n-sana
Vitun papukaija :D Tänne ne chilit :D Vitun papukaija :D Tänne ne chilit :D
lunta :3 lunta :3
sicel wiesel sicel wiesel
Kympin ninjan taidot Kympin ninjan taidot
säkkitassu :3 säkkitassu :3
aivoja kutittaa aivoja kutittaa
hei siellä :3 hei siellä :3
poppareita vailla poppareita vailla
Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh] Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh]
tämä onkin nyt minun paikka :3 tämä onkin nyt minun paikka :3
Megaperse Megaperse
iltalaulu :3 iltalaulu :3
Voisko joku kannatella tota? Voisko joku kannatella tota?
yrmy :3 yrmy :3
Laskiaisbull Laskiaisbull
gondolan rankka ilta gondolan rankka ilta
löllykkä :3 löllykkä :3
 806 näyttökertaa, 3 viestiä, 26.66 MB, 1 tiedosto, 24.11.2020 15:58:46
[ + 13 - | ]

Lätta ei sovellu paistamiseen, käytä oikeaa voita

[49768] [minilatta.mp4] [26.66 MB] [1280x720] [] []

lätta

(5)  · 

pepe

(84)  · 

lättäpepe

19.05.2024 11:38:50 | 11:39:36
#621867 [+-] Piilota Suosittele

Jonnet ei muista Linjaa. Itselläni oli aina Lättää pöydässä, koska asun rajalla ja Ruotsissa rasvat oli halvempia.

[ 3 viestiä | ]