Hitto! Heti muistaa jonkun 18-20 vuotta vanhan techno biisin nimen ja artistin, mutta ei ikinä sitä tärkeintä tavaraa mitä lähti kaupasta hakemaan. (Artisti ; kappale: Alice Deejay, Better off alone)
[
1 viestiä
|
]
⭰
Attzuu teki hienon laulun
Kuningas Keimo I
Nälkäisen kissan laulu
Kävin laittaan tagin ni tietävät kuka on pomo
Hienoa taustamusiikkia
Amerikan serkkupoika
rotta saatana
Erikoiset soittimet
Vapaus on illuusio
heimosenkeimo lounaalla
Command & Conquer - Act on Instinct (YM2612 Cover)
Vettähän siinä vain oli
Taitava soittaja
Mitäs täältä löytyy
Ihana nainen
Keimon vappu
Sä olit että jotta
Freestyler
Mind.in.a.Box - Sun and Storm
Gorilla tahtoo musiikkia
Sultans of tukipäivä
Kuun toiseksi viimeinen päivä ja rotat heräilee horroksesta