Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Joko nyt se tiede meni liian pitkälle? Joko nyt se tiede meni liian pitkälle?
Äitikissa ajelulla Äitikissa ajelulla
Palestine will be free ✊ Palestine will be free ✊
Typeryys Typeryys
Apustajien kullit vertailussa Apustajien kullit vertailussa
Tissit Tissit
Muodonmuutos Muodonmuutos
Puskaradio Puskaradio
linja-autossa on tunnelmaa linja-autossa on tunnelmaa
Ulinaa odotellessa Ulinaa odotellessa
Ikä ja kyltti Ikä ja kyltti
Kesäbiitti Kesäbiitti
Ruokalusikallisen maistoin ja ihan hyvä kanan maku ja polte Ruokalusikallisen maistoin ja ihan hyvä kanan maku ja polte
käsitteli letkua käsitteli letkua
Täynnä yllätyksiä Täynnä yllätyksiä
aurajuusto aurajuusto
Esitteli itsensä Esitteli itsensä
Ihana Tiina Ihana Tiina
Tissit Tissit
Höhö Höhö
sillävälin intiassa sillävälin intiassa
anime-paavo anime-paavo
musketeer420 musketeer420
@-
 930 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 09.11.2020 19:15:28
[ + 2 | ]

Se on kohta joulu taas!

[49328] [vihr.jpg] [0.04 MB] [500x429] [] []
vihr.jpg

vihreät kuulat

(7)  · 

fazer

(10)
13.11.2020 23:44:28
#409274 [+-] Piilota Suosittele

>>409176

Sano tuo vielä uuestaan niin mää en laske sua ennää nettikaverikseni. Sitäpaitti mää oon kans ostanu joka joulu ainaki kaks rasiaa nuita. Ruiskutan niihin sitte mun pononkeittohommista ylijäänyttä metanolia ja jaan niitä kaupan ulukopuolella. Tietenki laitan vaan sen verran, että niien näöt alakaa karkaamaan vasta hissuksiin niin ei tuu ongelmia. Hehe, monta vuotta jo jotku kusiperkelelet on niitä ihan töpinöissään vetäny ja nyt niillä kaikilla on saatanan vahavat lasit :D

14.11.2020 03:16:45
#409379 [+-] Piilota Suosittele

>>409278
No hö! Miten tylsää sunki elämästä tulis jos en sannois täällä ennää yhtään mittään? Istusit vaan konneella tatti kovana, mutta et löytäis mittään seksiviestimäistä luettavaa, että pääsisit finaaliin. Jäisit, kuule, ikkuiseen selipaattiin. Hetkinen, nyhhän mää keksinki hyvän kiristyskonstin, perkele! Nyt sitte jatkossa mää en ite ostakkaan vihireitä kakkakuulia vaan nää lähetät mulle joka joulu etes yhen paketin ja mää sitten terästän ne salaisella koktailillani ja jaan ilmatteeksi juutalaisille ja manneille. Muahahaa - ja jos et lähetä niitä niin jatkan tätä mun lässytystä sullekki. Nih! Ja sitten jos vuosien päästä tuutki katumapäälle ja annat mut ilimi Valviralle niin nimiän sut mun diileriksi.

15.11.2020 00:42:12
#409638 [+-] Piilota Suosittele

>>409469

Valontuojan nimeen, sähän oot ihan perverssi! Siitä mä tykkään. Mutta (chipotle)tabascosta ei tämmönen vanha pervertikko enää saa kiksejä, että jos käytettäs vaikka etes savunagaa näin aluksi? Siinä saatais sitte molemmat huutaa usiammastakin syystä ja kuhan tarpeeks harjotellaan niin tiiä vaikka päästäis samaan falsettiinki vielä :)

[ 10 viestiä | ]