meri meri
not hehe not hehe
apina ja gorilla apina ja gorilla
Kuinka sinä käyttäisit 55e ? Kuinka sinä käyttäisit 55e ?
Miau Miau
ilmaista tavaraa ilmaista tavaraa
briteissä natsikulkue kadulla briteissä natsikulkue kadulla
plöö plöö
omnomnom :3 omnomnom :3
Edorasin sanomat Edorasin sanomat
kjeh kjeh kjeh kjeh
hörppyä hörppyä
gubbe vähä hukas gubbe vähä hukas
Milan vain nauroi Milan vain nauroi
Koiria kikkailemassa Koiria kikkailemassa
Hapsin kotivideo Hapsin kotivideo
Tervettä menoa Vasemmistoliitossa Tervettä menoa Vasemmistoliitossa
Tissit Tissit
herkkureikä herkkureikä
iloiset hautajaiset iloiset hautajaiset
kurwa drift kurwa drift
mjäy olen kissa mjäy olen kissa
IS CAT NOW IS CAT NOW
HYVÄÄÄÄ HUOMENTAAA HYVÄÄÄÄ HUOMENTAAA
 826 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 04.11.2020 20:28:31
[ + 1 | ]

ei oikeen yhellä kädellä kuvaaminen onnistu


pyöräily

(13)  · 

sähköpyörä

(10)
04.11.2020 20:35:59
#406272 [+-] Piilota Suosittele

>>406264 en osaa vielä, kameran pyöräkiinnike meni rikki ja nyt sitten näin kuvattu, tarkotus oli kuvata vesisateella että millasta kuvaa tulee

04.11.2020 21:21:50
#406312 [+-] Piilota Suosittele

>>406272

Ei vesisade juuri vaikuta kuvaamiseen. Se vaikuttaa enempi ääneen kun pitää olla suojaus kamerassa ettei kastu. Ellei toki ole suoraan vedenpitävä aktion kaamerra.

04.11.2020 21:30:53
#406319 [+-] Piilota Suosittele

>>406312 huomasin sen.. tuli muute harvinaisen huonoja videoita taas kuvattua :DD tolla mun kanavalla on joitaki ihan ok pätkiä :) .. meinaatko ite ruveta kuvaamaan kun sanoit joskus siitä täällä luolastossa?

04.11.2020 22:57:03
#406369 [+-] Piilota Suosittele

>>406319

Voishan sitä. Pitää vaan hommata lisää näitä muistikortteja kun kaikki on ja raspeissa ja Tinkerboardin käytössä, sekä puhelimissa.

[ 6 viestiä | ]