lue kirja lue kirja
overwatch overwatch
Arnoldsedän seikkailut 8 Arnoldsedän seikkailut 8
Kolme vuotta Kolme vuotta
häikässee häikässee
Koulutusta Koulutusta
steven spielbergin käsikirjoitus steven spielbergin käsikirjoitus
Martti Servo & Napander - Mikä on kun ei taidot riitä Martti Servo & Napander - Mikä on kun ei taidot riitä
WTF-juttuja WTF-juttuja
minecraft minecraft
Oha pojat poikia Oha pojat poikia
Maukumob Maukumob
Harvinainen OG maalaus Æ:ltä Harvinainen OG maalaus Æ:ltä
kynät kynät
Syömisvamma Syömisvamma
Sanna Marin kissenä Sanna Marin kissenä
komisario palmun erehdys komisario palmun erehdys
Poliittista pohdintaa, jälleen kerran Poliittista pohdintaa, jälleen kerran
Bockin vajakki poika Bockin vajakki poika
Ihmiset toistelevat mantroja, jotka eivät tarkoita mitään. Ihmiset toistelevat mantroja, jotka eivät tarkoita mitään.
penis penis
henkilö ilmoitukset henkilö ilmoitukset
"Marinin ja EU-uskovaisten 10 eniten toistamaa väärää väite "Marinin ja EU-uskovaisten 10 eniten toistamaa väärää väite
pesäpalloa pesäpalloa
 681 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 20.10.2020 22:38:25
[ + 6 | ]

Apocalypse

[48795] [apocalypse.jpg] [0.03 MB] [588x378] [] []
apocalypse.jpg

monikulttuuri

(8)  · 

maailmanloppu

(16)
21.10.2020 02:59:52
#401131 [+-] Piilota Suosittele

>>401099 USA on pahin syypää. Meni "pelastamaan" (lue hakeen ilmaista öljyä) Irakin ja ja laajensi sen Syyriaan. Jos mm. Saddam ja Gaddafi olis vielä vallassa ei euroopassa olis kuin pari somalia.

21.10.2020 03:53:08
#401143 [+-] Piilota Suosittele

>>401131

Elä viitti alentaa ittiäs sonjaksi vaan voit sanua nuo ihan omalla nimellä. Koska nää oot oikiassa. Kaikki meni euroopassa vituiksi ku jenkit ja britit (vähän ranskan tuella) rupes pistämään paskaks täysin tasapainosia vinkuneekerien maita. Ei vitussa ne ollu mittään kivoja kavereita, mutta ne piti ne alimman tason apinallahit kurissa. Nyt sitten on koko eurooppa täynnä terroristeja ja päitä katkotaan vähän väliä niin "ohhoh, miten se nyt näin, pitänee laittaa rahaa kotouttamiseen".

Jenkkipirut ja brittipirut kaikki vaan kavulle ja musulmaanit sitte saa silipua ne hengiltä. Sen jäläkeen silivotaan musulmaanit hengiltä. Tää koko paska leves kässiin nato-homojen kiimasta tuhota ne ainuat maholliset tasapainottavat tekijät ähälämimaissa.

[ 4 viestiä | ]