Kuumottaa Kuumottaa
Hyvä tyttö Hyvä tyttö
SDP SDP
Talla Talla
chandels chandels
Lumihiutale Lumihiutale
pajeet from tech support pajeet from tech support
skinistaja skinistaja
Huutista Huutista
Perusnatsit Perusnatsit
Saat mitä ansaitset Saat mitä ansaitset
Putendo, Vladstation vai Z-Box? Putendo, Vladstation vai Z-Box?
Private Wojtek Private Wojtek
discossa discossa
Biden Biden
tekopillukakku tekopillukakku
Pilvee pilvee pilvee Pilvee pilvee pilvee
Kissa, mutsi ja naiset Kissa, mutsi ja naiset
Koirien juttelu dubattuna Koirien juttelu dubattuna
Valtakunnanapustaja Valtakunnanapustaja
saattaa olla vähän jyrkkä saattaa olla vähän jyrkkä
Rasisti? Ehei, neekeri sinä olet. Rasisti? Ehei, neekeri sinä olet.
anagrammi anagrammi
Nazis Nazis
 681 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 20.10.2020 22:38:25
[ + 6 | ]

Apocalypse

[48795] [apocalypse.jpg] [0.03 MB] [588x378] [] []
apocalypse.jpg

monikulttuuri

(8)  · 

maailmanloppu

(16)
21.10.2020 02:59:52
#401131 [+-] Piilota Suosittele

>>401099 USA on pahin syypää. Meni "pelastamaan" (lue hakeen ilmaista öljyä) Irakin ja ja laajensi sen Syyriaan. Jos mm. Saddam ja Gaddafi olis vielä vallassa ei euroopassa olis kuin pari somalia.

21.10.2020 03:53:08
#401143 [+-] Piilota Suosittele

>>401131

Elä viitti alentaa ittiäs sonjaksi vaan voit sanua nuo ihan omalla nimellä. Koska nää oot oikiassa. Kaikki meni euroopassa vituiksi ku jenkit ja britit (vähän ranskan tuella) rupes pistämään paskaks täysin tasapainosia vinkuneekerien maita. Ei vitussa ne ollu mittään kivoja kavereita, mutta ne piti ne alimman tason apinallahit kurissa. Nyt sitten on koko eurooppa täynnä terroristeja ja päitä katkotaan vähän väliä niin "ohhoh, miten se nyt näin, pitänee laittaa rahaa kotouttamiseen".

Jenkkipirut ja brittipirut kaikki vaan kavulle ja musulmaanit sitte saa silipua ne hengiltä. Sen jäläkeen silivotaan musulmaanit hengiltä. Tää koko paska leves kässiin nato-homojen kiimasta tuhota ne ainuat maholliset tasapainottavat tekijät ähälämimaissa.

[ 4 viestiä | ]