Tämä mies on usan paras ihminen Tämä mies on usan paras ihminen
Ihana nainen Ihana nainen
Napoleon nykypäivänä Napoleon nykypäivänä
NIGGERS NIGGERS
Beastly Shit Beastly Shit
intialainen huvipuisto intialainen huvipuisto
Ryssä wc Ryssä wc
Kuun takapuoli Kuun takapuoli
ninjasi ninjasi
olet tässä olet tässä
rapunaaman työmaalla rapunaaman työmaalla
Onko aito? Kiinostunut Onko aito? Kiinostunut
Järkyttynyt isäpuoli päättää porata tytärpuolta Järkyttynyt isäpuoli päättää porata tytärpuolta
yllätys yllätys
onnea ihan vitusti onnea ihan vitusti
känni pitsu känni pitsu
Hapsi teki laulun pihvistä ja musta Hapsi teki laulun pihvistä ja musta
Jutkut vaan todistaa stereotypian olevan totta Jutkut vaan todistaa stereotypian olevan totta
tässä on lämmin tässä on lämmin
Isä pepan ruohonleikkuri tarina Isä pepan ruohonleikkuri tarina
Ihana pöytä Ihana pöytä
1guy1cup 1guy1cup
Ahmed Ahmed Ahmed Ahmed
kassit kassit
 754 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 29.09.2020 08:51:09
[ + 2 | ]

Tuigea >:3

[48199] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [960x720] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5209)  · 

maikki

(28)  · 

katse

(63)  · 

ilme

(228)  · 

tuikea

(16)  · 

korva

(29)
29.09.2020 11:25:22 | 11:38:27
#394075 [+-] Piilota Suosittele

>>394025

No niin on :3 Ei siis olekaan määrätietoinen bullansaalistusilme, vaan mahdollisesti huumonit häiritsevät pölöttämisellään iltapäivän välitorkkuja ;3 Tai sitten täytyy pitää tabbyturkkista nulikkaa silmällä ;333

29.09.2020 14:07:02 | 14:10:47
#394113 [+-] Piilota Suosittele

>>394093

Ja niin kovin aikuisia ja hillittyjä ;333 Mutta elämänkokemusbörh Maikki saattaa kokea lähes 12 vuotta nuoremman lajitoverin edesottamukset aavistuksenomaisesti toisin ;3

29.09.2020 16:55:08
#394186 [+-] Piilota Suosittele

>>394113

Ei tullut kameruksia heistä ;___;

Toivottavasti Vivamort on hellempi seuraavalle bienelle... Olen tässä kissanpentua jo metsästäny Suur-Oulun alueelta. Olo börh ;3

29.09.2020 20:13:58 | 20:20:40
#394293 [+-] Piilota Suosittele

>>394186

Maikki oli jo liian börheäksi keitetty ilahtuakseen nuoruuden innokkuudesta ;______; :3

On varmasti :333 <3 Niin jännää ja börheää ;333 Onkin varmaan börheä olo kun pohdiskelee että millainen biggubörh seuraavaksi orjuuttaa sut, ja kun tietää että kaikesta pohdinnasta huolimatta maailmankaikkeuden tasapainovoimat järjestävät ison yllätyksen bienessä muodossa börh :333 Mortinkaan tarunomaista börheyttä, enkä puhu nyt fyysisestä börheydestä, ei olisi ikinä osannut arvata etukäteen :333

30.09.2020 08:01:13 | 08:02:46
#394450 [+-] Piilota Suosittele

>>394293

En ajattele asiaa noin. Vaikka börheä haluaisi orjuuttaa niin tiedän että hänestä pitää tehdä raggauspakkaus ;3

Seuraavasta kisulipisulista tulee toinen lemmikkini. Ja rakastan Samanthaa samalla tavalla kuin Vivamorttia. Jos se on mahdollista.

[ 9 viestiä | ]