Ihana nainen Ihana nainen
Gus Chiggins, Old Prospector Gus Chiggins, Old Prospector
Tykkään pakkausmuroista! Tykkään pakkausmuroista!
Patton Oswalt käy esiintymässä - Stand up Patton Oswalt käy esiintymässä - Stand up
blyat t:ryssä blyat t:ryssä
kevyttä mahatautia kevyttä mahatautia
Tyyntä myrskyn edellä Tyyntä myrskyn edellä
Totuus avaruusolennoista Totuus avaruusolennoista
MISSÄ OLI NÄMÄ OPETTAJAT KUN OLIN 16! #VVOAHAÖHF MISSÄ OLI NÄMÄ OPETTAJAT KUN OLIN 16! #VVOAHAÖHF
Aurinkolataus käynnissä Aurinkolataus käynnissä
Viimeinen kuva Kaloriinasta (syvyys 102m) Viimeinen kuva Kaloriinasta (syvyys 102m)
Yksi aivopieru ja napsahtaa Yksi aivopieru ja napsahtaa
Upilla on asiaa Upilla on asiaa
Keravalainen Kuivan Jarna käy kunnanviskaalilla Keravalainen Kuivan Jarna käy kunnanviskaalilla
menetkös siitä :> menetkös siitä :>
ihania naisia ihania naisia
Nytkin on hulluja raksaukkoja Nytkin on hulluja raksaukkoja
hiirikanuuna hiirikanuuna
snapchat snapchat
jännityspylly jännityspylly
kunnon maturetissiä kunnon maturetissiä
talousnero22 talousnero22
näin kohdellaan eläimiä/oikein kasvatettu näin kohdellaan eläimiä/oikein kasvatettu
Jumalan suunnitelma Jumalan suunnitelma
 753 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 29.09.2020 08:51:09
[ + 2 | ]

Tuigea >:3

[48199] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [960x720] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5209)  · 

maikki

(28)  · 

katse

(63)  · 

ilme

(228)  · 

tuikea

(16)  · 

korva

(29)
29.09.2020 11:25:22 | 11:38:27
#394075 [+-] Piilota Suosittele

>>394025

No niin on :3 Ei siis olekaan määrätietoinen bullansaalistusilme, vaan mahdollisesti huumonit häiritsevät pölöttämisellään iltapäivän välitorkkuja ;3 Tai sitten täytyy pitää tabbyturkkista nulikkaa silmällä ;333

29.09.2020 14:07:02 | 14:10:47
#394113 [+-] Piilota Suosittele

>>394093

Ja niin kovin aikuisia ja hillittyjä ;333 Mutta elämänkokemusbörh Maikki saattaa kokea lähes 12 vuotta nuoremman lajitoverin edesottamukset aavistuksenomaisesti toisin ;3

29.09.2020 16:55:08
#394186 [+-] Piilota Suosittele

>>394113

Ei tullut kameruksia heistä ;___;

Toivottavasti Vivamort on hellempi seuraavalle bienelle... Olen tässä kissanpentua jo metsästäny Suur-Oulun alueelta. Olo börh ;3

29.09.2020 20:13:58 | 20:20:40
#394293 [+-] Piilota Suosittele

>>394186

Maikki oli jo liian börheäksi keitetty ilahtuakseen nuoruuden innokkuudesta ;______; :3

On varmasti :333 <3 Niin jännää ja börheää ;333 Onkin varmaan börheä olo kun pohdiskelee että millainen biggubörh seuraavaksi orjuuttaa sut, ja kun tietää että kaikesta pohdinnasta huolimatta maailmankaikkeuden tasapainovoimat järjestävät ison yllätyksen bienessä muodossa börh :333 Mortinkaan tarunomaista börheyttä, enkä puhu nyt fyysisestä börheydestä, ei olisi ikinä osannut arvata etukäteen :333

30.09.2020 08:01:13 | 08:02:46
#394450 [+-] Piilota Suosittele

>>394293

En ajattele asiaa noin. Vaikka börheä haluaisi orjuuttaa niin tiedän että hänestä pitää tehdä raggauspakkaus ;3

Seuraavasta kisulipisulista tulee toinen lemmikkini. Ja rakastan Samanthaa samalla tavalla kuin Vivamorttia. Jos se on mahdollista.

[ 9 viestiä | ]