Luulisi oikeasti, että tuommoista kun tehdään ammatikseen olisi varaa hankkia tahi vuokrata 1200 fps edes pyörivä kamera. Eivät maksa paljoa muutenkaan. Ei tarvitse olla 4k tai 8k formaatissa perkele!
Minä olisin halunnut nähdä miten pikkuhiljaa paineen purkautuminen rikkoo kehikon.. Mutta kun ei saatana!
Juu, mutta olisi kiva ollut nähdä se hidastettuna. Vittu jostain Hyy draulik press chännel työntää hidastettua kokoajan ja ammattifirma ei? Voe peeerkele!!!
Toki molemmat ovat ammattifirmoja!
[
2 viestiä
|
]
⭰
Pieni posahdus beirutis
aivastus
Koiranlento
pyörä
NIGGARI
Kamoon, nyt mennään
PAM
vähän isompi kamikazedrone
Näin napsahtaa saikkua
deus vult
Aika paska tuuri
Ei mee yhtään renkaaseenilmaa22
Ansa live
Alas ja ylös
Rammsteinin keikan lopetus venäjällä
Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; >
Nyt palo päreet
Padonmurtaja
St. Helens ja ympäristö ennen ja jälkeen tulivuorenpurkauksen