Kuvakommentti Kuvakommentti
tästä maksaisin yle veroa tästä maksaisin yle veroa
Tuomari Tuomari
Niin Niin
Gif1 Gif1
Ei vittu :D Ei vittu :D
Russians Russians
Kattokaa sitä ja naurakaa Kattokaa sitä ja naurakaa
Suomalainen virkamies Suomalainen virkamies
Jace Everett - Bad Things (OV) Jace Everett - Bad Things (OV)
Pullopotku Pullopotku
Sara la fountain Sara la fountain
Vihervasemmiston kaksoisstandardit Vihervasemmiston kaksoisstandardit
höhö höhö
Nuuher Nuuher
Jenny Agutter Jenny Agutter
BLACKPINK - How You Like That (metal cover) BLACKPINK - How You Like That (metal cover)
Niilo hae herkut Niilo hae herkut
Hassan poliisina Hassan poliisina
Erot Erot
tissit tissit
Putkesta tulee... Putkesta tulee...
black mode black mode
Kollaa Kestää - Jäähyväiset Aseille Kollaa Kestää - Jäähyväiset Aseille
 861 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 06.09.2020 15:24:36
[ + 9 | ]

Rambolla on asiaa

[47331] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [960x540] [] []
tiedosto.jpg

rambo

(14)  · 

karpo

(9)
07.09.2020 21:15:59
#385261 [+-] Piilota Suosittele

Tuli tos joku puolvuotta katottua kaikki Rambot ja pakko sanoa et eka ja vika olivat aivan vitun hyviä, huonoin ehkä kolmonen mutta kyllä sekin meni toimintaelokuvasta

[ 4 viestiä | ]