tämä on hyvä tämä on hyvä
Hienot muuvit Hienot muuvit
Slayjer Slayjer
Ihana nainen Ihana nainen
Kuvasia Kuvasia
uuni on hyvä putsata kinkkua varten uuni on hyvä putsata kinkkua varten
Ratsastusta Ratsastusta
maanantaiaamut maanantaiaamut
ryssän pitää aina lupauksensa ryssän pitää aina lupauksensa
söpyli söpyli
asemalla asemalla
Kylvyssä Kylvyssä
elä herätä elä herätä
Tärkeimmät eka Tärkeimmät eka
Aragornin niksat Aragornin niksat
hieno moottoripyörä hieno moottoripyörä
Tämmöst tänään Tämmöst tänään
Ostin paitoja 2,5e/kpl ja pori jazz on paksu paita Ostin paitoja 2,5e/kpl ja pori jazz on paksu paita
Kassialma Kassialma
Nomskista Nomskista
Miehet kuulemma sairaita Miehet kuulemma sairaita
Hapsin ummetus Hapsin ummetus
Vihreä kuula Vihreä kuula
varo limboajia varo limboajia
 748 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 06.09.2020 13:14:54
[ + 6 - | ]

Ei mee nallekarkit tasan

[47323] [gays-for-islam.jpg] [0.09 MB] [600x953] [] []
gays-for-islam.jpg

gay

(194)  · 

islam

(207)
06.09.2020 21:39:08
#384849 [+-] Piilota Suosittele

>>384558
Niinkuin sanoit, nuo ongelmat ovat Islamilaisissa maissa. Miten Iranilaisen homon tai naisen asiaa auttaa että rääkätään täällä olevia Muslimeita?

06.09.2020 23:00:22
#384912 [+-] Piilota Suosittele

>>384849
Missä puhutaan täällä olevien muslimien rääkkäämisestä?

Siinäkö, että noista maista tänne tulevat tuovat tapoja mukanaan ja liian moni ei halua integroitua uuteen yhteiskuntaan, vaan haluaa pitää vanhat ja pahatkin tavat edelleen.

Juuri tänään uutisissa kerrottiin, kuinka Suomessa pakkoavioliitot ovat lisääntyneet merkittävästi. Lapset/teinit lähetetään vanhempien kotimaihin pakkoavioliittoon. Tässä rääkätään pahasti täällä olevia muslimeita.

Samoin esimerkiksi tyttöjen ympärileikkaus. Varmasti sitä harjoitetaan täälläkin, mutta myös sitä tehdään niin, että lähetetään tyttö vanhempien kotimaihin, jossa tämä barbaarinen ja sairas operaatio tehdään. Jälleen rääkätään täälläkin olevia muslimeita.

Puhumattakaan imaameista, jotka Suomessa ajavat sharia-lakia, kannattavat lesboraiskauksia ja homojen katoilta heittämistä.

Toimintaan, kotouttamiseen/integroimiseen ja barbaaristen tapojen harjoittamiseen täällä (tai keplotellen esim. lasten lähettäminen "kotimaahan") pitää puuttua jyrkemmin, tuomita se ja herättää ns. suvaitsevaiset erityisesti ottamaan nämä asiat esille. Koska tämä vaatii rahaa ja resursseja, tänne pitää vastaanottaa selkeästi vähemmän haastavista maista ihmisiä, jotta yhteiskunta ei ole ongelmissa.

Lisäksi pitää ymmärtää, että ongelmana ovat päättäjät/politiikka/yhteiskunnan toiminta. Se pitää tuomita ja se pitää muuttaa täällä. Vika ei ole henkilössä, joka haluaa paremman talouden yhteiskuntaan tai jopa ilmaista rahaa länsimaassa saamaan - se on ihmisluonne. Vika on päättäjissä, jotka ottavat kykyä ja kapasiteettia enemmän tänne ongelmia hoidettavaksi eivätkä hoida ongelmia. Ja erityisesti silmänsä ummistavissa suvaitsevaisissa, jotka eivät edes tunnusta ongelmia.

07.09.2020 16:58:31
#385140 [+-] Piilota Suosittele

>>384912
Siis tuossahan on kyse muslimien viemisestä muualle rääkättäväksi. Muuten joo, kyllähän ne toisiaankin rääkkää, IMHO ihan riittävästi että siinä tarvittis meidän auttaa.

[ 4 viestiä | ]