Venäläisbörhö halusi vain olla puussa Venäläisbörhö halusi vain olla puussa
Nyrkkeilycase Nyrkkeilycase
Luolamiehen telkkari/lämmitin Luolamiehen telkkari/lämmitin
Joskus tulee postattua... Joskus tulee postattua...
Putinin teekutsuilla on pakko kieltäytyä kaikesta. Putinin teekutsuilla on pakko kieltäytyä kaikesta.
Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
Kasvisruoka on aina parempaa Kasvisruoka on aina parempaa
hapsi_:n viikonloppu hapsi_:n viikonloppu
Virheetöntä kuvakommentti Virheetöntä kuvakommentti
Wifi nopeammaksi Wifi nopeammaksi
wPaint wPaint
Poika, olet häpeä -_- Poika, olet häpeä -_-
Luolasto on gay. Luolasto on gay.
Turtlesin imuttelu Turtlesin imuttelu
"Taasko se näyttää kieltä netissä" >:3 "Taasko se näyttää kieltä netissä" >:3
Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin
Paluu luontoon eskaloituu Paluu luontoon eskaloituu
*sirkusmusiikkia* *sirkusmusiikkia*
Reilu isä Reilu isä
Sad steamed hams ;___; Sad steamed  hams ;___;
splöts_prlrllllsshhhh_xD splöts_prlrllllsshhhh_xD
tyypillinen kannabiksen käyttäjä tyypillinen kannabiksen käyttäjä
Kiittämättömyys on maailman palkka :( Kiittämättömyys on maailman palkka :(
harmaa kirkkokansa harmaa kirkkokansa
 713 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.18 MB, 1 tiedosto, 03.09.2020 11:45:19
[ + 6 - | ]

Koiratkin vihaavat neekereitä

[47221] [tiedosto.mp4] [2.18 MB] [352x640] [29.72s] [] []

03.09.2020 15:16:55
#383096 [+-] Piilota Suosittele

Miksi leijonat nuolevat persettään? Jollain keinolla pitää yrittää saada se neekerin maku pois suusta.

03.09.2020 19:44:32
#383234 [+-] Piilota Suosittele

Meijän kaikki koirat vihaavat neekereitä. Eivät ilmeisesti ymmärrä miksi niillä on pelottava maski päällä, ja haisevat kummalliselta. Haju on ainakin fakta, sen mitä nekrun tai somalin vierestä olen kulkenut. Sellainen imelä, vaikka ei aina mikään pistävän hikinen. No naamari nyt luonnostaan.

26.08.2021 13:38:39
#494638 [+-] Piilota Suosittele

>>494613
Sellasia oli joskus kerrostalossa, ja kyllä sen haistaa vaikka tupakoinkin kun vessassa "salaa" polttivat. Haistan jos naapurin jengi polttaa. En usko että naapuri itse.

[ 9 viestiä | ]