Miumaufuu 😾 Miumaufuu 😾
ovi marssissa ovi marssissa
Kunniattomat paskiaiset Kunniattomat paskiaiset
Ei toimi Suomessa! Ei toimi Suomessa!
Feministien "avoin" keskustelu. Feministien "avoin" keskustelu.
Pride shamaani 🤣 Pride shamaani 🤣
Poimittua.. Poimittua..
Suomen laki. Suomen laki.
Hahmoa ei vielä avattu Hahmoa ei vielä avattu
Vihtoja Vihtoja
Demarit TAAS ... Demarit TAAS ...
Guatemalan rannikko eilen. Guatemalan rannikko eilen.
näin niitä lapsia kasvatetaan näin niitä lapsia kasvatetaan
Kisujen lauantai Kisujen lauantai
Sanna "Ei mitään häpyä" Marin Sanna "Ei mitään häpyä" Marin
BLM BLM
Vihreät.. Vihreät..
ei saatana ei saatana
Kauppisen maan sirto firman pojat hommissa Kauppisen maan sirto firman pojat hommissa
Mitäs tyllerö miettii?;) Mitäs tyllerö miettii?;)
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
lasten kasvatus osa2 lasten kasvatus osa2
Cause I'm high Cause I'm high
Täytyy peitellä kunnolla :3 Täytyy peitellä kunnolla :3
@-
 679 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 27.08.2020 06:41:24
[ + 3 | ]

Valtamedian totuudet


ivan puopolo

(9)  · 

blm

(181)  · 

media

(26)
27.08.2020 07:27:54
#380123 [+-] Piilota Suosittele

Samaa paskaa oli sen runoilija pojan rippikoulukuvan kanssa,kun syljettyään ja läimimisen jälkeen sai tuta uusnatsilta tappopotkulla ja kuoli viikon päästä sairaalasta karattuaan saamiinsa vammoihin.

27.08.2020 09:12:44
#380139 [+-] Piilota Suosittele

>>380123 Mitään vaikutustahan ei sen "herkän kosmopoliitin" sekakäytöllä ollut asiaan, siitäkin tapauksesta olisi vain pitänyt tylysti julkaista tasapuolinen uutinen "Häiriötä aiheuttanut sekakäyttäjä joutui väkivaltaisen äärioikeistolaisen / jalkapallo huligaanin pahoinpitelemäksi asemalla ja kuoli viikonpäästä aivoverevuotoon poistuttuaan sitä ennen sairaalasta vastoin lääkäreiden ja sairaalan ohjeistusta, kuolemaa saattoi myös edesauttaa lukuisten huumeiksi luokiteltavien lääkkeiden sekakäyttö sairaalan osastolla oloaikana sekä sairaalasta kotiutumisen jälkeen jatkunut sekakäyttö." Olisiko tuollaisen rehellisen uutisen jälkeen Sale tuominnut äärijärjestöjen väkivaltaa YK:n pressi tilaisuudessa tai Orpo ; Sipilä huomanneet koko tapausta, no ruotsalaiset antifantit muistivat karttusta koska vastusti pahaa fasismia, tosin Afa tekisi marttyyrin vaikka Osama Bin Laden:ista tai Idi Amin:ista jos heidän kuolemansa palvelisi heidän agendaa.

[ 4 viestiä | ]