Setämies ja hapsi puntilla Setämies ja hapsi puntilla
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Ja maailma pelastui Ja maailma pelastui
Simpsonit 50-luvulla Simpsonit 50-luvulla
Elämämkolu Elämämkolu
Vihaan vammaisia Vihaan vammaisia
Oon tää jujutsu Oon tää jujutsu
Niilo22 - Juodaan Vii...Olutta (Hector cover) Niilo22 - Juodaan Vii...Olutta (Hector cover)
tulevaisuude ilmataksit tulevaisuude ilmataksit
Työn orjat sorrosta nouskaa ♫ Työn orjat sorrosta nouskaa ♫
En ole rasisti... En ole rasisti...
peilfeis palaa peilfeis palaa
Mersu Mersu
paavi paavi
Hohto Hohto
Mun mummoni muni mun mammani Mun mummoni muni mun mammani
Luolastolainen päiväunilla Luolastolainen päiväunilla
Tutti frutti - sexii Tutti frutti - sexii
mausteet mausteet
Rehellinen mainos Rehellinen mainos
Suohirviö Suohirviö
Tää on se intro osuus Tää on se intro osuus
Last defend Last defend
Demarit ovat kommunisteja. Demarit ovat kommunisteja.
 897 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 22.08.2020 09:15:23
[ + 11 - | ]

Vihreäläski

[46784] [IMG_20200821_181824.jpg] [0.02 MB] [385x507] [] []
IMG_20200821_181824.jpg

rasismi

(147)  · 

fatima

22.08.2020 11:02:10
#377612 [+-] Piilota Suosittele

>>377609 Niin ja mamut myös (vaikka onkin syntyperäinen suomalainen niin ihonväri on oikea) koska kertoo mediassa toistuvasti suomalaisten rasismista.

22.08.2020 12:46:58
#377633 [+-] Piilota Suosittele

>>377631
Nimi kuulostaa etäisesti tutulta, mutta tuo ensimmäisen kuvan lainaus ei soita mitään kelloja.

Mitä tulee tuohon persujen kikkeli pystyssä jakamaan H-a kuvaan, niin en 25 vuoden netissä tsättäilyn aikana muista olleeni kertaakaan kenellekkään vihainen. Kerran soitettiin 80-luvulla nollaviisysiin ja sinne huutelin törkeyksiä.

22.08.2020 13:07:58 | 13:08:47
#377639 [+-] Piilota Suosittele

>>377629
Helsinkiläinen vihreä kaupunginvaltuutettu Fatim Diarra.
Jäi kiinni korruptiosta Helkaman kanssa ja tuo ensimmäisen kuvan lainaus on saman akan vastaus miksi maaseudulla ei tarvita vastaavia palveluja kuin kaupungissa vuodelta 2017.

22.08.2020 13:28:44
#377646 [+-] Piilota Suosittele

>>377643
Kai ymmärrät, että mitä tahansa joku asiasta netissä sanookin, se ei juuri vaikuta äänestyskäyttäytymiseeni, eikä pidäkkään.

Sinullakin on oma puolueesi ja vaikka kuinka keksisin siitä negatiivista sanottavaa, on äärimmäisen epätodennäköistä, että vaihtaisit mielipidettäsi siitä.

22.08.2020 13:34:08
#377648 [+-] Piilota Suosittele

>>377646
Tämä ämmän toilailut kertoo vain Vihreiden kaksinaismoraalista ylipäätään.
Melkeimpä mikä tahansa muu puolue olisi jo erottanut tai ainakin voimakkaasti reagoinut tuollaiseen perseilyyn, mutta ei meidän Kokoomuksen puisto-osasto.

22.08.2020 15:23:04
#377688 [+-] Piilota Suosittele

Naurattaa vain nämä kansainväliset tunnustukset vähäisestä korruptiosta. Totuus on että vain pikkutekijät jää kiinni tai amatööri poliitikko kiinni jäätyään pyytää anteeksi ja odottaa että syytteet vanhenee kuten kävi metrojupakassa, valcon kuvaputkitehdas jutussa, jossa tulilinjalla paljon silloisia ministereitä ym virkamiehiä. Tänäpäivänä S-ryhmällä on hallinnossaan helvetisti kunta päättäjiä pakasteviroissa ja kappas kummaa kun ääs marketit, prismat ja aapis asemat saa parhaimmat tontit bisneksen kannalta. Toinen S-ketjun etu oli aiemmin että samat virkamiehet istu ässän hallinnossa, istuivat myös alkon hallinnossa ja heps kyykkyy useimmilla paikkakunnilla alko löytyy saman katonalta jonkun s-liikkeen kanssa. Esimerkiksi lahdessa on 6 alkoa joista 5 jakaa tilat jonkun s-prisma,market,sokos tai abc aseman kanssa, jaa ettäkö mikä merkitys sillä on? Yksinkertaista porukka haluaa selvitä ostosreissulla mahdollisimman vähällä vaivalla joten safkat ja "viunat" samankaton alta on vain plussaa ja hyödyttää sekä kauppaa että alkoa. Alkollehan ei monopoli asemansa takia olisi merkitystä kuka on naapuri kauppias. Muutenkin voisi vähän läpivalaista tätä hyvävelikerhojen selänpesu rinkien toimintaa, mutta sitäkun on kaikessa nykyään ja turhaa valitusta koska maan tapa, pienet rangaistukset jne jne...

[ 16 viestiä | ]