Hehe Hehe
Tissit Tissit
Hirvipaistia, perubamuusia, kananmunia, voita ja tabscoa Hirvipaistia, perubamuusia, kananmunia, voita ja tabscoa
kyllä sillä ajaa vielä kyllä sillä ajaa vielä
helvetin hyvin sensuroitu helvetin hyvin sensuroitu
Hiivaleipä norsu Hiivaleipä norsu
linuxkissa linuxkissa
Joulutisut Joulutisut
Nam Nam
Lampaannussija taksisuharina Lampaannussija taksisuharina
Kaikkien Tampere Kaikkien Tampere
Tasapainoinen börh Tasapainoinen börh
Aika yksiselitteistä. Aika yksiselitteistä.
Kekkonen voitti Kekkonen voitti
Kissan huutikset Kissan huutikset
Wuff ja moro Wuff ja moro
nyt niitä persekuvia pilluämmä nyt niitä persekuvia pilluämmä
en odottanut vieraita en odottanut vieraita
oisko kannattanu oisko kannattanu
sierra jättää sen sierra jättää sen
mustan naaman karatekundi mustan naaman karatekundi
kuivauskammio kuivauskammio
Hyvää joulua luolaston väelle Hyvää joulua luolaston väelle
radalla radalla
 582 näyttökertaa, 3 viestiä, 20.49 MB, 6 tiedostoa, 21.08.2020 13:10:53
[ + 5 | ]

Kissakuvia ja -gifejä

[46747] [tiedosto-1.gif] [7.25 MB] [247x320] [] []
tiedosto-1.gif
[46746] [tiedosto-2.jpg] [0.05 MB] [740x493] [] []
tiedosto-2.jpg
[46745] [tiedosto-3.jpg] [0.06 MB] [640x480] [] []
tiedosto-3.jpg
[46744] [tiedosto-4.gif] [1.05 MB] [320x239] [] []
tiedosto-4.gif
[46743] [tiedosto-5.gif] [4.65 MB] [500x625] [] []
tiedosto-5.gif
[46742] [tiedosto-6.gif] [7.43 MB] [1x1] [] []
tiedosto-6.gif

harja

(29)  · 

börh

(1047)  · 

laatikko

(131)  · 

gif

(490)
21.08.2020 14:34:03 | 16:15:14
#377012 [+-] Piilota Suosittele

Krooh pyyh :3 ...En ole muovailuvahaa! O_O >:3

Jos olisin isompi söisin sinut, nyt tyydyn antamaan tämän suukon ystävyytemme merkiksi <3 :333

Börh will be börh :333

Tästä. Ja tästä. Sitten tästä. Mau gusta :3

Jihuu! :333 (huumon katsoo kateellisena että kestäisipä verho hänetkin >:3 )

Tuhma börh, ei saa huudattaa toista ;________; >:3

21.08.2020 17:44:50 | 17:45:14
#377129 [+-] Piilota Suosittele

>>377012
Plots... ei vielä :3

Nuuh nuuh, tuoksuu tonnikalan lisämausteelle...

Is good to be the king :3

Ooohhhjeeaaa :33

Jihuu! :333
(Humon katsoo kauhistuneena ovensuusta)

"No niin. Nyt kun turki on suittu, voi dabbelu jadgua." ;3

[ 3 viestiä | ]