My heart will go on My heart will go on
En taho mennä kouluun :D En taho mennä kouluun :D
autovisa mikä fiat? autovisa mikä fiat?
Kissa video Kissa video
Juhannuksen moni-Autovisa! Juhannuksen moni-Autovisa!
leiri elämää leiri elämää
Ihana nainen Ihana nainen
Sunnuntaiajelulla Sunnuntaiajelulla
Iso poika Iso poika
Ihana nainen Ihana nainen
Karjala 4,6% Karjala 4,6%
Digimummon kellarissa Digimummon kellarissa
Kahvimaitoa Kahvimaitoa
Ei neekereille -kieltotaulu Ei neekereille -kieltotaulu
Ihana joku mikä lienee Ihana joku mikä lienee
Valtakunnanjohtaja laulaa Valtakunnanjohtaja laulaa
Mitä tapahtui keravalla Mitä tapahtui keravalla
Vaari opettaa Vaari opettaa
Tasapainoisuuden säilyttämiseksi Tasapainoisuuden säilyttämiseksi
Afrikan Jakke ja Sepi Afrikan Jakke ja Sepi
Röyh :D Röyh :D
Ruotsi Ruotsi
Black Friday (mm. Elokapina) Black Friday (mm. Elokapina)
Raju pääkallopyssy Raju pääkallopyssy
 689 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 20.08.2020 17:47:18
[ + 2 | ]

Twitter Karen

[46706] [0.jpg] [0.06 MB] [640x952] [] []
0.jpg

twitter

(175)  · 

karen

(29)
20.08.2020 19:40:00 | 13:44:29
#376743 [+-] Piilota Suosittele

>>376720
Kyllä nättejä meksikaanityttöjä kaivattaisiin kovasti.

Ei sen puoleen, Lähi-Idän kauniilla länsimaalaistuneilla tytyydeillä (eli jotka eivät kulje roskasäkissä) on upeat hiukset ja monella todella kauniit kasvot.

Ja jos nyt aidosti tummista puhutaan, niin kyllä minulle Yvonne Orji -näköiset tummat tötöödet kelpaisivat hyvinkin.

21.08.2020 17:58:51
#377155 [+-] Piilota Suosittele

>>376916
Joskus Mellunmäki/Länsimäki -hoodeilla tuli nähtyä bussipysäkillä pari sellaista somalikissaa, että kaakaot sekoittumaan ja maitoa joukkoon. Oli shortsia ja pientä paitaa. Huu huu.

Ei tosiaan mitään sellaisia vuoden siskon rahat huijaava pakolaisnainen -hylkiöitä, ei tosiaan.

Venäläisissä on toki ihastuttava Oksana Akinshinansa, mutta monet kovin kylmän näköisiä. En ihan ensimmäisenä sinne suuntaisi. Sen sijaan vaikkapa Latviassa, jossa nykyiset tytyydet ovat keskenään polkeneiden venäläisten ja sakemannien jälkeläisiä monennessa ja monennessa polvessa, on aivan todella upeita naisia. Eräänkin kerran näin kuinka pankista tuli upea blondi Riikassa, jolla oli niin miniminishortsit, että takamusposket näkyivät puolikkaaseen kannikkaan asti. Piti nostella kieltä kadulta...

[ 8 viestiä | ]