Kusipää mummo Kusipää mummo
Onneksi on looppinappula Onneksi on looppinappula
Kissaa ällöttää kamman ääni Kissaa ällöttää kamman ääni
Ei saanut naksuja Ei saanut naksuja
tuulensuoja tuulensuoja
Mummin naama Mummin naama
innovaatio innovaatio
Dance with the Dead - Scar Dance with the Dead - Scar
hei siellä :3 hei siellä :3
Dobby Dobby
lippu lippu
Mal malloy Mal malloy
Koomikko Koomikko
lämpöstä :3 lämpöstä :3
Tämä on korva :3 Tämä on korva :3
scrollaaja :3 scrollaaja :3
terve naapurit terve naapurit
Osa2 Osa2
Että semmosta Että semmosta
BÖRH BÖRH
Kerrassaan järkyttävää Kerrassaan järkyttävää
Näin se tehdään oikeaoppisesti Näin se tehdään oikeaoppisesti
Plot twist Plot twist
Onko työtodistus ? Onko työtodistus ?
 857 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.65 MB, 1 tiedosto, 19.08.2020 16:33:53
[ + 5 | ]

kukaan ei asu täällä

[46670] [0.png] [1.65 MB] [1488x2104] [] []
0.png

suomi

(394)  · 

kukaan

 · 

ei

(149)  · 

asu

(27)  · 

täällä

 · 

finland

(32)
19.08.2020 16:34:39 | 16:34:57
#376375 [+-] Piilota Suosittele

"According to EU's statistics agency (Eurostat), where I live isn't even technically a city because of population density and it's the third largest city in Finland."
-somebody

20.08.2020 20:44:43
#376780 [+2] Piilota Suosittele

>>376384
Juuh meillä on kyllä tilaa ei siinä, mutta ei rahaa elättää neekereitä. Eläintarhaan on ihan ok ottaa muutama vieraslaji kun ei ne nyt niin kalliiks tuu mutta meillä on jo ylitetty se muutama aika kauan sitten.

20.08.2020 23:05:44 | 23:06:13
#376831 [+2] Piilota Suosittele

>>376780
Tiedätkö miksi eläintarhaan on varaa ottaa vieraslajeja?

Siksi, että Korkeasaaren johtaja on sellainen raskaan sarjan vasemmistolainen, joka ottaa kärkkäästi osaa pakolais-, maahanmuutto- ja turvapaikkakeskusteluun. Hän haluaa pelastaa kaikki, tilaa ja rahaa on.

[ 9 viestiä | ]