Ihanat naiset Ihanat naiset
Allah Kakbar Allah Kakbar
Oma vika Oma vika
Ihana nainen Ihana nainen
Mmmanuli Mmmanuli
Niin hyvää parsaa Niin hyvää parsaa
Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko
pikku remppaa pikku remppaa
Ihana nainen Ihana nainen
Juuri siitä, eiku ei siitä Juuri siitä, eiku ei siitä
Nukkeleikkejä Nukkeleikkejä
Valupertti syö mehujäätä Valupertti syö mehujäätä
Kissa kaaos Kissa kaaos
Kakkua Kakkua
Kuningatar Kuningatar
penkkiurheilu penkkiurheilu
Rentoa oleskelua Rentoa oleskelua
Ihana nainen Ihana nainen
Ihania naisia Ihania naisia
Farkkupeppu Farkkupeppu
anna maistiainen :3 anna maistiainen :3
Big Momma Big Momma
hieno parkkeeraus hieno parkkeeraus
Obama Obama
 783 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.31 MB, 1 tiedosto, 16.08.2020 01:04:02
[ + 0 | ]

Luolaston käyttäjien autot

[46515] [IMG_20200816_005829.jpg] [2.31 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20200816_005829.jpg

16.08.2020 12:54:26 | 12:57:25
#375293 [+-] Piilota Suosittele

Syksyllä ostin uuden Capturin kaikilla saatavilla varusteilla.

Pihtari kun olen, niin tilasin pääkaupunkiseudulta MetroAutosta kun sai halvemmalla kuin Tampereelta.

Jotta Vihreitä vituttaisi, Captur vie bensaa tehokkaampana ja nelisylttyisenä enemmän kuin aiempi Sitikkani. Mutta koska perinteisesti nämä* ovat hullujen ja kriminaalien vasemmistopunaisten huudeja, pysyin Capturinkin kanssa punaisessa värissä, jotta vasemmistoroistot antaisivat sen olla.


*Nämä = P-talo, jossa auto lepäilee töissä ollessa. Asun sentään PS/Kok -seudulla.

16.08.2020 13:08:36
#375301 [+-] Piilota Suosittele

Minä voisin tehdä kuten @retardialkkis ja käydä kuvaamassa naapurin autoa perunalla, mutta minun naapurin auto on halvempi kuin minun. Tietenkin voisin myös ajaa firman auton parkkipaikalle ja kuvata sen, mutta sekin on halvempi kuin minun omani! :D Sitten on aina se mahdollisuus, että alkaisin kelarottailemaan, ja ostaisin perunan.

[ 8 viestiä | ]