R A H O I T U S R A H O I T U S
"Ihan kuin äidin tekemää" "Ihan kuin äidin tekemää"
Peto on irti Peto on irti
Gran Autismo Gran Autismo
Kisukommentti Kisukommentti
Get on my level Get on my level
Scout vs Heavy Scout vs Heavy
yök yök
kessun kasvatus part.1 kessun kasvatus part.1
Kun oot jollekin cosplay ainesta Kun oot jollekin cosplay ainesta
Horatio-kooste 2 Horatio-kooste 2
Metsurityty3 Metsurityty3
kaupustelijat on mukavia kaupustelijat on mukavia
Jerry Jerry
erehtyyhän sitä erehtyyhän sitä
Suiku -> Suiku ->
Tale selaa nettiä Tale selaa nettiä
kääpiöiden sota kääpiöiden sota
Suuret valkosipulisodat Suuret valkosipulisodat
The Best Blues Guitar Lesson The Best Blues Guitar Lesson
Repostnik lumitöissä Repostnik lumitöissä
Goebbels Goebbels
Zoroethrus Zoroethrus
Jos naama on kuin peruna niin ei muodot auta. Jos naama on kuin peruna niin ei muodot auta.
 679 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 22:15:58
[ + 2 | ]

Näkyillään >:3

[46051] [0.jpg] [0.14 MB] [1079x1086] [] []
0.jpg

kissa

(5207)  · 

rullalauta

(7)  · 

karkaa

(7)  · 

ovi

(88)  · 

adios

 · 

auki

(22)  · 

door

19.09.2020 14:21:45
#390136 [+-] Piilota Suosittele

>>372267
Käytiin vedenhakureissulla ja Vivamort alkoi esittämään. Otti juoksustartin, hyppäsi puuhun ja kiipesi minun pääni korkeudelle ennen kuin loikkasi alas. :3

20.09.2020 18:07:04 | 18:08:11
#390622 [+-] Piilota Suosittele

>>390610

Bendele! >:3 Olisit edes kääräissyt peiton sisään Morttiburritoksi ;3 ...mikäli tämä siis olisi ymmärrettävä konkreettisesti, tiedän kyllä että käytit sumeilematta hyväksesi faktaa että ei huumoneita voi minnekään valvomatta päästää ;3

"Mäy mäy mäy mjour, kauhea kiire aina joka paikkaan, on se bendele kun ei saa rauhassa nukkua!" >:3 *kipittää 100 metriä edelle* "Tules nyt sieltä köntys ettei mene koko päivä!" ;3

No voi että, onneksi Mortilla on teidät huumonit kamuna :3 Ja toki myös Maikki kellotuskamuna ;333

Onkos Viviksellä uusi kaulapanta vai onko rusettipanta tuosta suunnasta vaaleansininen? :3 Niin lokoisasti bödgöddelee siinä :333

21.09.2020 00:08:09 | 01:17:28
#390767 [+-] Piilota Suosittele

>>390632

Tämä on helppo uskoa, mikäli uskon näkemiäni videotodisteita vastaavista tilanteista, ja miksi en uskoisi :3 "Jihuu!" :333 Kinostavia asioita on sekä sun takana että pitkällä sun edessä ;3

Hyvä, tyylikäs panta kestää :3 Börheänne kyllä nauttivat sohvasta, vaikka eivät välttämättä kovin hyvin mahdukaan samalle sohvalle samanaikasesti ;___; >:3

[ 11 viestiä | ]