Fobba vitsikkäänä Fobba vitsikkäänä
Tehoa autoon Tehoa autoon
Onnellinen kissa Onnellinen kissa
Ei menetettävää Ei menetettävää
Rohkealle suomalaiselle Rohkealle suomalaiselle
Rakennustapakokoelma Rakennustapakokoelma
fuufuu fuufuu
mee töihin mee töihin
Pamppu haluaa Pamppu haluaa
uutta tubea pukkaa muistakaa subscribaa uutta tubea pukkaa muistakaa subscribaa
Ei jaksa keksiä otsikoita 24 Ei jaksa keksiä otsikoita 24
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
Käytännössä koko ajan Käytännössä koko ajan
Purrr Purrr
Linnulla oli nälkä Linnulla oli nälkä
Ei jaksa keksiä otsikoita 29 Ei jaksa keksiä otsikoita 29
despacito despacito
And not a single fuck was given that day And not a single fuck was given that day
Sikailu intensifies Sikailu intensifies
Clamavi De Profundis - The Ents' Marching Song Clamavi De Profundis - The Ents' Marching Song
Ei jaksa keksiä otsikoita 27 Ei jaksa keksiä otsikoita 27
Kännissä olet taikuri Kännissä olet taikuri
Che oli vekkuli äijä Che oli vekkuli äijä
Ei jaksa keksiä otsikoita 16 Ei jaksa keksiä otsikoita 16
 698 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 02:28:37
[ + 4 | ]

Mun poni fursoona :3

[45998] [0.png] [0.03 MB] [597x414] [] []
0.png

poni

(47)  · 

my little pony

(17)  · 

ditzy

07.08.2020 03:08:59
#371894 [+-] Piilota Suosittele

Mitä natsismia tämä on, kun lemmikkimerkkinä on mustavalkoinen kuvio? Missä on muut värit, mitä hä? Kyllä se on kuule niin, että Satteenkaari Däshi on se ainu poni mitä saa fanitella, perkele :3

07.08.2020 05:03:42
#371920 [+2] Piilota Suosittele

>>371894 Pah! Yksisarviset ovat selkeästi herrarotu, jota Sateenkaarisyöksyn kaltaisten Pegasosten tulee ilolla palvella.

(Maaponeja ei edes lasketa oikeiksi poneiksi, ja ne tulee joko hävittää tai alistaa orjiksi, jotka tekevät kaikki kurjimmat, ikävimmät ja turruttavimmat hanttihommat.)

07.08.2020 05:36:59
#371925 [+-] Piilota Suosittele

>>371920
Jumaliste. Tähänkin mennessä kaikki sateenkaariponit on tehneet ne siivoojien ja hampparipaikkojen myyjien työt samaan aikaan ku poikaponit on vaan kattelleet oikeitten hevosten periä. Nauravat vaan, että "eipähän tiiä nuo isommat hepat, että pienemmistä paketeista löytyy ne tiukemmat tekijät" ja muuta sen semmosta. Ihan sairasta menua se semmonen. Kaikki hepat on tärkeitä, oli ne sitten poneja tai oikeita kopukoita. #oikeat hevoset #kaviorakkaus ja sitä sen semmosta. Perkele!

[ 13 viestiä | ]