Kirjaudu
Nollaa
Rekisteröidy
Etusivu
Mediat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Ruotsalainen hiihtohissi
kahvimainos,
suihkumoottori
huutista...
kissa
Apustaja saunoo
Neekerit
bensa vs sähkö
puhelu
tiikeri
venäläinen naapuri
C-paperit
Peruskoulu
Oikea valinta
isis
Yle propagandaa taas 22.
Arvaa kuka?
ullatus
Kumpi ompi parempi?
Kummeli - pääministeri
hienompi ilmapallo
Mökötys
tombstone
macgyver hoitaa homman
Edellinen
Seuraava
⭰
@aivan
694
näyttökertaa,
2
viestiä,
0.1
MB,
1
tiedosto,
04.08.2020 09:38:50
[
+
2
-
|
]
⇥
Otetaanko ruotsista mallia
[
45859
] [
a66wr.jpg
]
[0.1 MB]
[1080x909]
[
] [
]
Edellinen
ruotsissa
·
ammutut
·
tilasto
(28)
Seuraava
Blackvomit
5074
04.08.2020 18:54:02
#370850
[
+
-
]
Piilota
Suosittele
Otetaan! t. vihervassari-antero
digimummo
28608
14.08.2024 09:49:11
#641454
[
+
-
]
Piilota
Suosittele
Mohulu!
[
2
viestiä | ]
Näkyvyystila
Sonja
⭰
Raiskaustilastoa
Meanwhile, in Sweden...
Onnellisin maa ja syy siihen
Tilastoja
Ruotsin lähiövertailua
Tilastot?
Vähän BLM infoa
Tilasto
Otetaanko ruotsista mallia
Totuus on rasismia!
Teknologinen kehitys
Tilastojen tulkinta
rasisti
Viisaampi Antero
Persutko oikeistoa?
RASISMIA!
Reissumiehet.
Miksihän.. hmmm.. 🤔
hehe
Pohjoismainen rasismi
saikkua
Typeryksille, eli vassareille faktaa.
Norjan rikkaudet
Jenkit haluaa olla kaikessa vaan parhaita
⇥
+
2