Kirjaudu
Nollaa
Rekisteröidy
Etusivu
Mediat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Kalamies
huljutellaan >:3
Kämpän fengshui on vituillaan
Pärisee niin vitusti
Sööttiä
Matematiikkaa
Uimakolo
paardit
Sairas mielesi teki tempun
Kapteeni Kattströmming
Börheä teeseremonia :3
Ja seuraavaksi kiropraktikolle...
Musliminainen sai oikeuksia
Genius
Neekeri ja natsi
Kuin kaksi marjaa
Mikähän idea tässäki oli?
Terrorismi
Moukarimies
Thicc1
Historian havinaa
Valupertin muija
YLEn tulevat elokuvat
Kulissien takaa
Edellinen
Seuraava
⭰
@aivan
694
näyttökertaa,
2
viestiä,
0.1
MB,
1
tiedosto,
04.08.2020 09:38:50
[
+
2
-
|
]
⇥
Otetaanko ruotsista mallia
[
45859
] [
a66wr.jpg
]
[0.1 MB]
[1080x909]
[
] [
]
Edellinen
ruotsissa
·
ammutut
·
tilasto
(28)
Seuraava
Blackvomit
5074
04.08.2020 18:54:02
#370850
[
+
-
]
Piilota
Suosittele
Otetaan! t. vihervassari-antero
digimummo
28608
14.08.2024 09:49:11
#641454
[
+
-
]
Piilota
Suosittele
Mohulu!
[
2
viestiä | ]
Näkyvyystila
Sonja
⭰
Miksihän.. hmmm.. 🤔
JUHANNUSVEIKKAUS 2020 - Tilasto
Ei helvetti
Vähän BLM infoa
Onnellisin maa ja syy siihen
Tilastoja
Persutko oikeistoa?
saikkua
Tilastojen tulkinta
RASISMIA!
hehe
Vittu en kuolekaan!
Tilasto
Reissumiehet.
Norjan rikkaudet
Viisaampi Antero
Korona - tartunnan saaneet 2020.3.13
Lisää valokuitua kaikkialle
Tilastot?
Ruotsin lähiövertailua
Jenkit haluaa olla kaikessa vaan parhaita
Meanwhile, in Sweden...
Otetaanko ruotsista mallia
Totuus on rasismia!
⇥
+
2