hauska kissakuva hauska kissakuva
Lähtisitkö lenkille kulta? Lähtisitkö lenkille kulta?
Suurin hitti Afrikan mantereella just nyt Suurin hitti Afrikan mantereella just nyt
Vuh vuh! Vuh vuh!
me ollaan puussa :3 me ollaan puussa :3
Mlem macgoo Mlem macgoo
Iskenderi kebu Iskenderi kebu
Vakavat business neuvottelut >:3 Vakavat business neuvottelut >:3
Sopsy ei oo nähny himo läski homer jaksoa Sopsy ei oo nähny himo läski homer jaksoa
Can I haz sudetenland? Can I haz sudetenland?
Vihervassarit Vihervassarit
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
nauruvideo nauruvideo
Kirjoita "Finnish" Google kuvahakuu tulee tää Kirjoita "Finnish" Google kuvahakuu tulee tää
Chimerran pyynnöstä Chimerran pyynnöstä
ammattikokki ammattikokki
miesten lempi harrastus miesten lempi harrastus
Melko toimiva perseen suristin Melko toimiva perseen suristin
chonky chonky
voihan perse voihan perse
AAaa Hoplaa AAaa Hoplaa
Kissaporo Kissaporo
runking pool runking pool
Jeesus tulee, oletko valmis? Jeesus tulee, oletko valmis?
 1 128 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]