VLC-Windows VLC-Windows
Joulutarina Joulutarina
Se oikeasti historian paras saavutus Se oikeasti historian paras saavutus
Evilille totiste börheydestä Evilille totiste börheydestä
Disco-beaver drinking pussyjuice Disco-beaver drinking pussyjuice
Räjäytti kätensä Räjäytti kätensä
asians asians
Äijä jää pyörän alle Äijä jää pyörän alle
Feministien logiikka Feministien logiikka
Tumblr tänään Tumblr tänään
Kunnon kaverin kanssa voi olla oma itsensä Kunnon kaverin kanssa voi olla oma itsensä
Miten nämä ovat mahdollista Miten nämä ovat mahdollista
Neuvostoliitto oli ihmiskunnan historian paras saavutus! Neuvostoliitto oli ihmiskunnan historian paras saavutus!
Retards.. retards everywhere Retards.. retards everywhere
Kymppitonni 8-bit tunnari Kymppitonni 8-bit tunnari
Sitähän se sitten oli koko ajan... Sitähän se sitten oli koko ajan...
Kjeh Kjäh Kjeh Kjäh
muutama RASMUS juttu muutama RASMUS juttu
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä. Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.
Yo Dawg Yo Dawg
Paskaperseen tuoli Paskaperseen tuoli
A Very Skeletor Christmas 3 A Very Skeletor Christmas 3
Putin Putin
U got that U got that
 897 näyttökertaa, 14 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 15.07.2020 22:18:08
[ + 3 - | ]

Lappalaisten rakkauslaulu


lappi

(15)  · 

pornolaulu

01.08.2020 15:51:23 | 15:52:13
#369859 [+-] Piilota Suosittele

Saamelaisia.
Tosin lähettäjä on niin ameeba, että turha sitä on kertoa.
Kaikki videolla esiintyvät ovat muuten hyviä tuttujani tai ystäviäni.

02.08.2020 04:00:30
#369967 [+-] Piilota Suosittele

>>365164
>>365177
>>365607

Olin muuten aikanaan yliopistolla duunissa niin aina ku meni sinne kiintiölappalaisten osastolle niin ne heti vaihto suomesta lappiin sen kielensä. Ihime sakkia. Keskenään porisi suomia, mutta ku tuli suomia puhuva niin piti vängellä väkisten ruveta vääntämään sitä saatanan mongerrusta just ja vaan sen vuoksi, että tuli suomenkielinen sinne. Niin ne sano muutki työkaverit, että ne tekee aina niin. Mutta eiväppä arvanneet, että ymmärrän hyvin kaikkia saamelaisten murteita, hehe. Nauroin niille ja vikana duunipäivänä menin sinne ja julistin issoon ääneen "PORO, VITTU JA VIINA". Kyllä ne katto mua ihimeissään, että siinä on uuen ajan messias.

02.08.2020 20:16:57
#370219 [+-] Piilota Suosittele

>>370195
Pörrö on pikkasen sekasin ja pörröpää on pörröpää...

Ja hoonpäälle puhuminen kuuluu asiaan tietenki, mutta sitä ei näin alahaalla tehä. Mutta kyllähän sinä sen tiiät ku itekki ruottia lauseessa käytät...

02.08.2020 23:49:29
#370285 [+-] Piilota Suosittele

Perkele teijjän laphalaisten khiekhuroistha. Kuten Mynttinen sen aikonaan ilimas, niin vieläkö te lapin miehet nussitte poroja? Siinä tarinassa tosin poroista oli luovuttu, koska nykyään sai pumpattavia vastaavia.

[ 14 viestiä | ]