Mihin pääministeri Marinin hallitus käytti ylimääräisen miljardi Mihin pääministeri Marinin hallitus käytti ylimääräisen miljardi
Putin on tiibetinketttu Putin on tiibetinketttu
Joku porilainen Joku porilainen
Thaimaa Thaimaa
Näppärä ohje Näppärä ohje
Hehe Hehe
valkoinen valkoinen
hahaa ei vittu hahaa ei vittu
Kamerukset Kamerukset
Itku lyhyestä ilosta Itku lyhyestä ilosta
wowi ukko wowi ukko
pelastakaa meidät yhy pelastakaa meidät yhy
Nuket Nuket
lisää tissejä lisää tissejä
lääkitys lääkitys
Village people Village people
.... ....
Kaivurille töitä :3 Kaivurille töitä :3
tulihan se sieltä :3 tulihan se sieltä :3
snibs! snibs!
hasuttelu hasuttelu
Täältä tullaan :3 Täältä tullaan :3
Joku pannu! Joku pannu!
WTF WTF
 1 331 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 21.06.2020 14:08:34
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 21.06.2020.
👑 Katsotuin 21.06.2020.

world war niggers

[44516] [world-war-nigger.png] [0.3 MB] [615x640] [] []
world-war-nigger.png

world war nigger

 · 

tyrone

(251)
21.06.2020 16:31:33 | 16:37:23
#357687 [+-] Piilota Suosittele

Maailmalla sosiaalisessa mediassa jaetaan videopätkiä, joissa mustat hyökkäilevät valkoisten vanhusten kimppuun Balck Livers Mattress -innossaan.

Eli tekevät rasistisia ja raukkamaisia hyökkäyksiä heikompia kohtaan.

Tällaisesta rasismista, vihatoiminnasta ja terrorista vain ei perinteinen media halua puhua. Tältä halutaan ummistaa siniset silmät ja unohtaa koko asia. Samaan tapaan kuin halutaan unohtaa mustien rikostilastot USA:ssa ja Lähi-Idän ; Afrikan maiden kavereiden yliedustus seksuaalirikostilastoissa Suomessa ja muissa länsimaissa.

Kun nöyristely ja kumartelu jatkuu liian pitkään samaan aikaan tapahtuvan väestönvaihdon kanssa, valkoiset ovat jo muutaman kymmenen vuoden päästä hätää kärsimässä erityisesti sinisilmäisessä Länsi-Euroopassa. Terrorismi, no-go -alueet, räjähdykset, ammuskelut, seksuaalirikokset ja väkivaltarikokset ottavat yhä uusia lähiöitä valtaansa ja länsimaista tulee uusia Lähi-Idän maita - tosin kun rahat on jaettu pois, niin köyhiä sellaisia. Erityisesti siksi, että maahantunkeutujat ovat sitä kansanosaa, joka tuhoaa rakentamisen sijaan.

Feminismi keskittyy länsimaissa pikkuasioihin kuten manspreadingiin ja mansplainingiin haluten saada ylivallan valkoisista heteromiehistä, tasa-arvoa ei enää ole haluttu vuosiin. Feministien asiat länsimaissa ovatkin aivan liian hyvin tällä hetkellä. Feministit ummistavat silmänsä todelliselta naisten sorrolta ja naisten ongelmilta, jota esimerkiksi Iranissa tehdään. White Wednesdays, My Stealthy Freedom, Masih Alinejad ovat mansplainingista ja BLM -aatteesta huutavalle sotaisalle länsifeministille merkityksettömiä. Lähi-Idässä tehtävät kunniamurhat, happoiskut ja lapsimorsiamet kuitataan nämäkin vain vihapuheena ja mansplainingina ilman, että näille todellisille ongelmille tehtäisiin jotain. Afrikan tyttöjen ympärileikkauksetkaan eivät kiinnosta. Sen sijaan tyttöjen ympärileikkauksia tekevät miehet, happoiskuja tekevät miehet ja muut naisia sortavat miehet toivotetaan länsimaihin näiden feministien toimesta tervetulleiksi.

Sitä nämä länsifeministit tosin eivät ymmärrä eivätkä näe, että muutaman kymmenen vuoden päästä nöyristelyn, Sharia-lain ja väestönvaihdon jälkeen heidän tilanteensa tulee olemaan todella ikävä ja huono - yhtä huono kuin valkoisen miehen.

Avaa silmäsi ja mieti millainen läntisen Euroopan tulevaisuus tällä menolla on.
Realismi ei ole rasismia. Oman maan suojeleminen ei ole rasismia.

[ 3 viestiä | ]