5gum 5gum
Antipaavi Antipaavi
Poliisi Poliisi
fookin ball destroyers fookin ball destroyers
Nyt on insinöörityö ihan nintendo Nyt on insinöörityö ihan nintendo
uliuliuliuliuilililuillo0looöoölööö uliuliuliuliuilililuillo0looöoölööö
Teron naisongelmat Teron naisongelmat
Töpöttää sylkyssä Töpöttää sylkyssä
Kurks Kurks
kun luulet huijanneeksi systeemiä kun luulet huijanneeksi systeemiä
Whole roasted chicken Whole roasted chicken
Franklin Franklin
idiootti idiootti
bobs bobs
Volmarin ja Hapsin deitti Volmarin ja Hapsin deitti
Team Christchurch 2 Team Christchurch 2
vie minut uuteen kotiini <:3 vie minut uuteen kotiini <:3
Hönö lähi salille Hönö lähi salille
vesi karkaa :3 vesi karkaa :3
invaparkki invaparkki
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
Nää paperit on just niitä mihin mä olen niistänyt tai runkannut Nää paperit on just niitä mihin mä olen niistänyt tai runkannut
kaikilla ei ole ihan tylsä elämä kaikilla ei ole ihan tylsä elämä
Amerikkalaista maantietoa Amerikkalaista maantietoa
 1 511 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.28 MB, 1 tiedosto, 18.06.2020 19:23:40
[ + 3 | ]

I'm a party girl, in the party world

[44398] [tiedosto.gif] [2.28 MB] [300x471] [] []
tiedosto.gif

tyttö

(452)

juhlia

mekko

(14)
19.06.2020 07:49:45
#356717 [+-] Piilota Suosittele

>>356621

Juuri mietin, jahka emäntä krapuloistaan heräilee että lähden tuolle Lemon Cafe:n mestaan. Meinaan hiki lensi viedessä sinne juomaa saatana! Pakko käydä silloin! Omistaja on intialainen, reilu jannu. Naureskeltiin asioille miten uuvatteja laitetaan hommiin.

19.06.2020 16:53:24
#356904 [+-] Piilota Suosittele

>>356717
Kylillä ois tarjontaa, ei vaan vittuakaan nappaa nyt. Juon muutaman kaljan ja käyn yöpuulle jos naapuri on hiljaa.

Ylikunto voi ottaa aikaa palautua. En tiedä olenko maanantaiks palautunu, mut kyllä sen huomaa jos en.

Mitehän noi baarit tänään muuten kun ollaan koronan jälkimainingeissa...

02.12.2021 08:32:29
#523319 [+-] Piilota Suosittele

>>356904

Baareista en tiedä kun en enää käy. En viitsi tuhlata rahojani niihin. Tilaan ulkomailta juomaa ja nautin kotona tai kavereiden kanssa kun kerkiää.

Suomen hintataso on liian korkea minulle.

02.12.2021 14:31:04
#523383 [+-] Piilota Suosittele

>>523319
Kotona juodaan ne oikeat juomat, 8€ kaljatuoppi on vain koriste siinä.

2015 taisin viimeksi käydä baarissa kerran, mutta 2014 ja sitä ennen enemmän.

[ 8 viestiä | ]