Aika menä nuk Aika menä nuk
Zelensky muuttaa pian Miamiin Zelensky muuttaa pian Miamiin
Matti ja Teppo- Mä joka päivä töitä teen Matti ja Teppo- Mä joka päivä töitä teen
Ennen ja nyt taas. Ennen ja nyt taas.
ihana nainen ihana nainen
Varg Vikernes on puhunut, Varg tietää Varg Vikernes on puhunut, Varg tietää
Se todellinen Freedom Convoy Se todellinen Freedom Convoy
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Meno venäjä Meno venäjä
Lehti Lehti
Espanjassa tänään. Espanjassa tänään.
Pääsiäinen 2020 muistoissamme Pääsiäinen 2020 muistoissamme
tissejä tissejä
paska perse pillu sonic paska perse pillu sonic
paras koulu paras koulu
Jumalan siunausta Jumalan siunausta
Mekaanikko Mekaanikko
olisiko aikaa keskustella olisiko aikaa keskustella
syynsä kullakin syynsä kullakin
Niin läski äijä Niin läski äijä
Ruotsi lähettää apua Ruotsi lähettää apua
S♂meb♂dy that i used t♂ kn♂w S♂meb♂dy that i used t♂ kn♂w
Parempi feministi 🥰 Parempi feministi 🥰
Mites raksa puuttusit asiaan? Mites raksa puuttusit asiaan?
 778 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 05.06.2020 00:15:31
[ + 3 | ]

ilmavoimille tekemistä

[43887] [1126915.png] [0.15 MB] [929x284] [] []
1126915.png

viro

(48)  · 

suomi

(394)  · 

b2

 · 

pommitus

(8)
05.06.2020 00:43:55
#350655 [+-] Piilota Suosittele

Miksi pitäis viroa pommittaa hevosen paskalla? Ennemmin tukholmaa kissan ja sian paskalla / kusella.
Veikkaan myös että joku vuoden 1947 pariisin rauhansopimuksen artikla / § kieltää suomea hankkimasta kyseistä kalustoa.
Plus että miten idän igorit ajattelisi asiasta?
Eipä jenkitkään taitaisi myydä parasta häiveversiotaan meille, jonkun karvalakki version jolla voi lentää vain kirkkaalla säällä ja se olisi näkymätön vain -60 luvun neukku tutkille.

05.06.2020 22:32:18 | 22:58:34
#351162 [+-] Piilota Suosittele

>>351143 Toptop tykkänään. YK:n ydinsulkusopimus on edelleen voimassa, siitä on irroittautunut ainoastaan p-korea, siinä ei ollut mukana intia ja pakistan kun ne kehittivät ydinaseensa. Israel puolestaan pelaa peliään jättämällä vastaamatta toistuvasti kysymykseen onko luvatulla kansalla y-ase vai ei (Tosin jo vuonna 1986 joku israelilainen ydinteknikko kertoi briteille idf:n ydinohjelmasta ja y-asearsenaalista). Meillä on myös joku iaea:n rikastamista koskeva(plutonium 239?) rajoitus jota (kai) valvotaan etänä, mutta teoriassa tekniikkaa ja taitoa löytyisi oman ydinaseen valmistamiseen suomessa. Mutta se saattaisi saada aikaan jopa aseellisen konfliktin jonkun maailmanpoliisi tai paranoidin valtion kanssa ennenkuin se ensimmäinenkään ydinpommi olisi valmis.

[ 6 viestiä | ]