Lays :3 Lays :3
Ymmärrän kaiken nyt :3 Ymmärrän kaiken nyt :3
Postauksesi oli erittäin huono Postauksesi oli erittäin huono
Pari Luolaston käyttäjää :) Pari Luolaston käyttäjää :)
Mielenosoitus Pertinlaaksossa osa III Mielenosoitus Pertinlaaksossa osa III
Unelmien mies. Unelmien mies.
hyvin se mahtu hyvin se mahtu
"Jossain vaiheessa" "Jossain vaiheessa"
On tämä saatana kasvumaa On tämä saatana kasvumaa
Muotia Muotia
Hupiukon trollaus Hupiukon trollaus
Nyt ne hyökkää! Nyt ne hyökkää!
Nyt sattu spandexia Nyt sattu spandexia
On rohkeata sanoa ei On rohkeata sanoa ei
vihainen muumipeikko vihainen muumipeikko
Ilobotti Ilobotti
sinne meni sinne meni
Häikäisevät asut Häikäisevät asut
Fierin pauloissa Fierin pauloissa
Ajat eivät muutu kissojen ympärillä Ajat eivät muutu kissojen ympärillä
hapsi hapsi
Tää tulee ja syö teidät kaikki. Tää tulee ja syö teidät kaikki.
Brrr Brrr
muumit pamputtimen pyynnöstä muumit pamputtimen pyynnöstä
 778 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 05.06.2020 00:15:31
[ + 3 | ]

ilmavoimille tekemistä

[43887] [1126915.png] [0.15 MB] [929x284] [] []
1126915.png

viro

(48)  · 

suomi

(394)  · 

b2

 · 

pommitus

(8)
05.06.2020 00:43:55
#350655 [+-] Piilota Suosittele

Miksi pitäis viroa pommittaa hevosen paskalla? Ennemmin tukholmaa kissan ja sian paskalla / kusella.
Veikkaan myös että joku vuoden 1947 pariisin rauhansopimuksen artikla / § kieltää suomea hankkimasta kyseistä kalustoa.
Plus että miten idän igorit ajattelisi asiasta?
Eipä jenkitkään taitaisi myydä parasta häiveversiotaan meille, jonkun karvalakki version jolla voi lentää vain kirkkaalla säällä ja se olisi näkymätön vain -60 luvun neukku tutkille.

05.06.2020 22:32:18 | 22:58:34
#351162 [+-] Piilota Suosittele

>>351143 Toptop tykkänään. YK:n ydinsulkusopimus on edelleen voimassa, siitä on irroittautunut ainoastaan p-korea, siinä ei ollut mukana intia ja pakistan kun ne kehittivät ydinaseensa. Israel puolestaan pelaa peliään jättämällä vastaamatta toistuvasti kysymykseen onko luvatulla kansalla y-ase vai ei (Tosin jo vuonna 1986 joku israelilainen ydinteknikko kertoi briteille idf:n ydinohjelmasta ja y-asearsenaalista). Meillä on myös joku iaea:n rikastamista koskeva(plutonium 239?) rajoitus jota (kai) valvotaan etänä, mutta teoriassa tekniikkaa ja taitoa löytyisi oman ydinaseen valmistamiseen suomessa. Mutta se saattaisi saada aikaan jopa aseellisen konfliktin jonkun maailmanpoliisi tai paranoidin valtion kanssa ennenkuin se ensimmäinenkään ydinpommi olisi valmis.

[ 6 viestiä | ]