Kun ihminen näkee unta, looginen ajattelukyky sammuu aivoista. Tämän takia unet tuntuvat hyvin todellisilta, vaikka ne olis kuinka epäloogisia. Samasta syystä, esimerkiksi laskeminen on vitun vaikeaa unessa koska koitat käyttää sammunutta aivolohkoa.
Sitten taas ne jotka haluavat kontrolloida unia, en suosittele. Oikeasti. Vaikka siihen on harjoitteita, en suosittele kokeilemaan. Itse saavutan tietoisuuden unissa liian usein, eikä sitä sais tehdä. Unen tulee antaa viedä mukanaan, eikä aloittaa tätä 2-3 kertaa yössä heräämistä vähän alta 40 vuotiaana.
[
2 viestiä
|
]
⭰
puhelimet pois
UMAMI burgeri
aku ankalla haku
Taas juttuja
Aamutoimet
Paranoiaa pukkaa
Lemme help ya brotha!
Niin notta, Burgers
Assburger
se oli kallis temppu
:)
burgereita
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi