Tuossa näkee kuinka huono materiaa lasipullo on. Vaikkakin olut maistuu paljon paremmalta lasipullosta. Niin aina voi myyjä lopettaa juomisen omalla päätöksellä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Setä ei saanu mäkkäristä ilmasta juomaa
Lakkaa haaveksimasta ja juo viinasi
Vihannesosasto
pro-jekku
säästöä se pienikin säästö
kaupassa byöräily gielleddy
Juuri sinä
Alkoholi
Kenway Prismassa
Tunnustuksia.
kauppias hoitaa homman
Töihi
alkolukko
Ryybs
Viikonlopun edulliset ruokaostokset :3
pirtua
Muistutus vapuksi 2(Eli miltä alkoholi saa asiat tuntumaan)