Tuossa näkee kuinka huono materiaa lasipullo on. Vaikkakin olut maistuu paljon paremmalta lasipullosta. Niin aina voi myyjä lopettaa juomisen omalla päätöksellä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Se aika vuodesta taas
minä nyt juon
kauppias hoitaa homman
Kundit shoppailee
Elämäsi nainen.
Kapteeni Juncker
Lääke jossa on potkua
Whoops
Pihvin joulu
Ai et jaksa juua? No juo lissää
Ostoksilla
Upi ''tuhoaa'' kaljan
Mun viinatilaus. Onko tämä sitä Vihreää politiikkaa?