anime anime
tukahduttaminen on mahdollista tukahduttaminen on mahdollista
kakkaa pippelissä kakkaa pippelissä
suklaa suklaa
söyn kankka söyn kankka
Nallevitaamiinit Nallevitaamiinit
säikäytys säikäytys
kalevalan gondola kalevalan gondola
Tässä kehoitetaan kohteliaasti olemaan kuvaamatta Tässä kehoitetaan kohteliaasti olemaan kuvaamatta
Li vatkaa Li vatkaa
fake news fake news
nännit 2 nännit 2
kaupassa ruuhkaa kaupassa ruuhkaa
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
punapää punapää
hehehe hehehe
allahu acbar allahu acbar
xev bellinger xev bellinger
kuvakommentti kuvakommentti
nyt kävi näin nyt kävi näin
olen turvassa täällä? olen turvassa täällä?
meidät on korvattu meidät on korvattu
rakkautta tunnelin päässä rakkautta tunnelin päässä
Ryppy diktaattorina osa IV Ryppy diktaattorina osa IV
 1 215 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 25.05.2020 00:01:29
[ + 12 | ]
👑 Plussatuin 25.05.2020.
👑 Katsotuin 25.05.2020.

Sale

[43441] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [800x491] [] []
tiedosto.jpg

sauli niinistö

(51)
26.05.2020 10:09:31 | 10:09:42
#346964 [+-] Piilota Suosittele

Medication
Your medication makes me high
Just be patient
I'm like a patient trying to find
Levitation
Run your fingers down my spine
Elevation
Your medication makes me high
Hey

26.05.2020 14:21:33 | 14:22:25
#347016 [+-] Piilota Suosittele

>>347015


Joo eihän toi täysräjäytys oo ollut enää pitkään aikaan sallittua.


Itekkin jouduin käymään tuvassa kesken harjoituksen ja joukkueenjohta sattu paikalle.

21.07.2021 17:35:30
#482393 [+-] Piilota Suosittele

>>347016
>>347015
Pinkkoja ei muuten enää tehdä, ollenkaan.
Myöskään taakse ei saa poistuttaa rangaistuksen/ojentamisen yhteydessä, vaan sitä saa käyttää vain koulutuksen yhteydessä (esim sulkeiset). Mitään simputtamista ei enää suvaita, mitään. Ollenkaan. Myöskään "Tupa ei läpi" treeniä ei saa tehdä, eli ei saa laittaa tupaa siivoomaan sitä 5 kertaa peräkkäin kun patterin takaa löytyy pölyhiukkanen. Sekin lasketaan simputukseksi.

Toisaalta haluaisin nähdä miten intissä nykypäivänä sitten toimitaan, mutta toisaalta.. en tiedä haluanko oikeasti nähdä sitä >.>

[ 10 viestiä | ]