Ihana nainen Ihana nainen
sukuloimassa sukuloimassa
fiksu kass fiksu kass
Kahvia Kahvia
Tissejä Tissejä
bibedi bubedi älä katko spageti bibedi bubedi älä katko spageti
rasisti suomi rasisti suomi
Kahvin hinta ennen Kahvin hinta ennen
hyvin täytetty hyvin täytetty
Ihana nainen Ihana nainen
Videokokoelma Videokokoelma
työmuumit työmuumit
pro-jekku pro-jekku
Neekeri Neekeri
kusihätä kusihätä
Börh Börh
nikki kay handjob nikki kay handjob
bait trap bait trap
Tämä luu ei ole tarpeeksi suuri meille molemmille Tämä luu ei ole tarpeeksi suuri meille molemmille
Tissit Tissit
Ku et ole saanut pillua 300 vuoteen Ku et ole saanut pillua 300 vuoteen
Uudet aurinkolasit Uudet aurinkolasit
hieman lunta hieman lunta
meni tunteisiin meni tunteisiin
 896 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 19.05.2020 11:21:02
[ + 1 | ]

Vihreiden kiitos kaatuneiden muistopäivänä

[43210] [001-maria-ohisalo.jpg] [0.04 MB] [412x710] [] []
001-maria-ohisalo.jpg

maria ohisalo

(25)  · 

vihreät

(423)
19.05.2020 19:04:21 | 19:04:38
#344380 [+-] Piilota Suosittele

Miten tuo homotwiitti liittyy kaatuneiden muistopäivätwiittiin? Kaatuneiden muistopäivästä Ohisalo uudelleentwiittasi Sisäministeriön twiitin ennen homotwiittiä.

19.05.2020 19:30:39
#344387 [+-] Piilota Suosittele

>>344292 Niin että meinaat että se twiitti mikä on laitettu _ensin_ eli se kaatuneiden muistopäivä ja sitten tämä twiitti sen _jälkeen_ tarkoittaa että piti muistuttaa ? oliko persulogiikka joka nyt hieman vähensi aktiivisten aivosolujen määrää ? ... idiootti ...

20.05.2020 02:57:09
#344496 [+-] Piilota Suosittele

En ymmärrä miksi porukka repii ressiä tämmösistä. Jos ei kiinnosta niin voi jättää noteeraamatta. En itsekkään pidä erityisemmin tästä hypettämisestä ja nostamisesta, koska ihann samanlaisia ihmisiä ne vähemmistöjen edustajatkin on. Omassa kaveripiirissä on useampikin seksuaalivähemmistöön kuuluva ja ihan normaalia ja hyvää porukkaa nekin on. Mitä omalla ajallaan tekevät ei kiinnosta minua eikä myöskään kuulu minulle.

20.05.2020 03:04:10
#344498 [+1] Piilota Suosittele

>>344496
Ehkä se on jotakin sentimentaalista kaipuuta siihen, että edes kaatuneiden muistopäivänä ei tuputettais omaa ideologista fantasiaansa vaan arvostettais niitä, jotka tämänki paskamaan edestä joutuivat kuolemaan?

[ 17 viestiä | ]