mää oikasen tästä takaa mää oikasen tästä takaa
Neekeri kaupassa Neekeri kaupassa
tärkeää pohdintaa tärkeää pohdintaa
Ihana nainen Ihana nainen
tuu sänkyyn jo tuu sänkyyn jo
ei hypätä pää edellä veteen ei hypätä pää edellä veteen
minähän en roskakuskeille maksa minähän en roskakuskeille maksa
get rektd get rektd
juutalaisten salajuoni juutalaisten salajuoni
Sairas musu ja on naimisissa veljensä kanssa Sairas musu ja on naimisissa veljensä kanssa
rauhan uskonto saapui australiaan (rip rapunaama) rauhan uskonto saapui australiaan (rip rapunaama)
ahdistelija ahdistelija
pari olutta pari olutta
joulutorttu joulutorttu
niin kauan oot ollu työtön niin kauan oot ollu työtön
vinkki jos saat luodista vinkki jos saat luodista
turrit saatana :D turrit saatana :D
sängyssä sängyssä
absolute moto-riikka absolute moto-riikka
minulla on unelma minulla on unelma
oon toi alempi oon toi alempi
hampaiden harjausta hampaiden harjausta
hassanilla aimbotissa vikaa hassanilla aimbotissa vikaa
vihreät vihreät
 760 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.85 MB, 1 tiedosto, 15.05.2020 16:30:13
[ + 1 - | ]

Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka

[43066] [paloau-tomuseo.jpg] [0.85 MB] [1163x884] [] []
paloau-tomuseo.jpg

palo-auto

 · 

museo

(5)  · 

2011

 · 

siirto

 · 

bunkkeri

(8)
15.05.2020 16:38:05
#343086 [+-] Piilota Suosittele

>>343084

Kyllä. Juttelin pälopäälikön kanssa. Suomen johto on tarkoituksella hävittänyt vanhoja historiallisia vermeitä järjestelmällisesti. Autoja oli 40. En kerinnyt tuona aikana kuvaamaan kuin muutamia kun oli pakko tehdä niitä töitäkin mitä varten tuonne mentiin. Aika ajoin nämä lähtee esiintymään kansalaisille. Palopäälikön mukaan jos olisi oltu järkeviä, olisi autoja ollut vähintään 70. Helsingissä kuvattu, maan alla bunkkerissa. Lokaatiota en kerro.

15.05.2020 18:24:41
#343138 [+-] Piilota Suosittele

Lemuntielle puuhasteltiin vanhasta bussitehtaasta toimistorakennus.
Arkkitehdin toimesta tuli pari neukkaria tehtyä ulkonäöltään busseiksi.

[ 7 viestiä | ]