Aloituspakkaus prismaan Aloituspakkaus prismaan
Pyrstötähti osa 1-6 (Mora) Pyrstötähti osa 1-6 (Mora)
Saa enemmän xp kun on häviävällä Saa enemmän xp kun on häviävällä
Hyvää syntymäpäivää sinulle börhein! Hyvää syntymäpäivää sinulle börhein!
On myös Lutkatutka On myös Lutkatutka
Epäinhimillisiä ajatuksia Epäinhimillisiä ajatuksia
Ihme hengailua Ihme hengailua
Idyllinen keväinen maanantai Idyllinen keväinen maanantai
Muna Muna
AKS osa 13-14/Huumorinsuojelijat osa 1-2 (Ukkostimi) AKS osa 13-14/Huumorinsuojelijat osa 1-2 (Ukkostimi)
Keksi Keksi
DRG - M1000 endurance DRG - M1000 endurance
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Pallot talteen Pallot talteen
Nuolaisivat ennen kuin tipahti Nuolaisivat ennen kuin tipahti
Porin Allan Porin Allan
ufokuva ufokuva
Leif is hagert Leif is hagert
50% K-kauppojen pelikoneista tyhjenisi sormia napsauttamalla 50% K-kauppojen pelikoneista tyhjenisi sormia napsauttamalla
Pahatpeikot Pahatpeikot
Varmaan uskovainen Varmaan uskovainen
kuuma kuuma
Kissakoktail Kissakoktail
216Komekko 216Komekko
 877 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.15 MB, 1 tiedosto, 09.05.2020 01:10:26
[ + 6 | ]

25 litraa puhdasta rakkautta

[42804] [tahdonkiljua.jpeg.jpg] [2.15 MB] [2160x3840] [] []
tahdonkiljua.jpeg.jpg

kilju

(23)  · 

alkoholi

(95)  · 

käyminen

 · 

kotiviini

 · 

sokeri

(13)  · 

kemisti

09.05.2020 01:25:20
#340537 [+-] Piilota Suosittele

340535

Viina on kallista! ..ellei tee sitä(kin) itse.
Tällä mä saan 25 litraa juotavaa, alkoholipitoisuudeltaan noin 20% ja joka kustantaa about 0,30 euroa per litra.
Tosta tulee ihan oikeesti niin puhdasta että se on vesikirkasta nestettä, jota ei erota vedestä muuta ku hajulla ja maulla. Juotavaa sellaisenaan! Maku on tietysti parempi jos lantraa johonkin mehuun tai limppariin, jopa petollisen hyvää. Esim, kesän perhejuhlien booleihin saa helposti tällä voltit ^^

09.05.2020 04:29:30
#340555 [+-] Piilota Suosittele

>>340545
Yllätyksetön reaktio. Paitsi että! Oikein ja huolellisesti tehty kilju ei maistu pahalta. Ei siis "hyi" vaan "nam".
En mielelläni tuhlaa rahaa alkoholiin vaan johonkin järkevämpään, ja viinaa täynnä olevat kaapit tuntuu aika alkkismeiningiltä.

09.05.2020 10:25:15
#340572 [+-] Piilota Suosittele

>>340555 Oma edullinen suosikki on 2kg sokeria, vähän hunajaa ja 1L Tuopin kotikalja-uutetta 20 litraan vettä. Lopputulemana lähes sahdin makuista ainetta.

09.05.2020 11:33:50
#340587 [+-] Piilota Suosittele

Kiljua en oo tehny sitten ysiluokan, kaljaa ollaan pantu kaveriporukalla, ostettiin oikein digitermostaatilla lämpeevä pata ja kaikki vermeet. Kyllä tällä verotuksella ihan mielellään panee olutta ite, varsinkin kun välineiden kustannukset meni viiteen pekkaan.

09.05.2020 15:47:22
#340647 [+-] Piilota Suosittele

>>340555
En kyl ite lähtis tekee kiljuu ku en oo ammattilainen, mutta taidollahan siitä saa ihan minkä kamkus haluaa. Taidottomana makuvaihtoehdot on paska ja kusi.

[ 12 viestiä | ]