Hawk tuah Hawk tuah
Liukutaklaus Liukutaklaus
valo kaari valo kaari
Trumpinator Trumpinator
spruit spruit
Macron selfie Macron selfie
NÄYTÄ SE NÄYTÄ SE
jokeri kisse jokeri kisse
Maga Maga
Kolari Kolari
Leikin jälkeen mäkkiä ja pepsi max Leikin jälkeen mäkkiä ja pepsi max
Where the hood at Where the hood at
FBI russia FBI russia
Saksalainen Japanissa Saksalainen Japanissa
Pyörii Pyörii
Ota vaan olutta siitä ovesta Ota vaan olutta siitä ovesta
Usassa saa pidättää kenet vaan kadulla Usassa saa pidättää kenet vaan kadulla
Uusi ystävä Uusi ystävä
Paskan jallitus Paskan jallitus
Tissit Tissit
Pahat tilanteet puolalaisilla miehillä Pahat tilanteet puolalaisilla miehillä
Tulevaisuuden visiot Tulevaisuuden visiot
Vain kuolemaa Vain kuolemaa
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
 906 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.54 MB, 1 tiedosto, 07.05.2020 13:55:28
[ + 2 | ]

Päivän kebu

[42777] [20200507_135305.jpg] [1.54 MB] [2560x1440] [] []
20200507_135305.jpg

kebab

(59)  · 

juuh elikkäs

(71)
07.05.2020 15:15:26
#340106 [+-] Piilota Suosittele

Ostikko hiekkaneekereiltä?
Näyttää ainakin siltä niitten tekemältä oksennukselta. Hyi vittu kuka niiltä edes ostaa mitään?

07.05.2020 18:42:32 | 18:43:07
#340169 [+1] Piilota Suosittele

Abun kebabia (Teivon lihan valmistamaa) kaupasta ja maustettuja Pirkka-ranskalaisia uuniin, annokseen päälle reilusti Abun punaista kastiketta, vähän Siipiweikkojen mediumia siipikastiketta ja reilusti Hookin sinihomejuustomajoneesia (+Pirkka-sinihomejuustoa muruna) - ja päihittää 95/100 ählämsähläm-kebabia.

[ 8 viestiä | ]