Luolaston tunnari Luolaston tunnari
Mahtava tunne! Mahtava tunne!
Tivolissa on hauskaa Tivolissa on hauskaa
Tämä gifu saa sinut vihaiseksi Tämä gifu saa sinut vihaiseksi
Kinkku jäi kiikkiin Kinkku jäi kiikkiin
Viileä tarina velisein Viileä tarina velisein
Mina ei ummarra Mina ei ummarra
työ apu työ apu
Luolastolaisten kohtalo Luolastolaisten kohtalo
Halutaan ostaa fregatti Halutaan ostaa fregatti
kim kardashian ennen leikkauksia kim kardashian ennen leikkauksia
Lemmy22 Lemmy22
Onneksi ei ole minun ongelma Onneksi ei ole minun ongelma
Jos energiajuomamainokset olisivat totuudenmukaisia Jos energiajuomamainokset olisivat totuudenmukaisia
Mummot integroi maahanmuuttajia Ruotsissa Mummot integroi maahanmuuttajia Ruotsissa
Mali löysi kepin Mali löysi kepin
Onglema Onglema
Kääriytyy Kääriytyy
jälleennäky :3 jälleennäky :3
Kokin erikoinen Kokin erikoinen
äidi sburdo :---DDD äidi sburdo :---DDD
Se on joulu nyt! Se on joulu nyt!
Huomautus Huomautus
spurdo :DDD spurdo :DDD
 787 näyttökertaa, 3 viestiä, 36.85 MB, 1 tiedosto, 04.05.2020 23:59:10
[ + 6 | ]

jälkiruokia

[42666] [Kummeli_-Ytte-_-Mosse---Jalkiruokia.mp4] [36.85 MB] [1280x720] [165.00s] [] []

kummeli

(129)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

jälkiruoka

05.05.2020 08:32:56
#339419 [+-] Piilota Suosittele

Meillä oli duunissa aikanaan yks puhevammanen joka oikeen hönkäsemällä puhu ja helevetin hilijaa. Siis silleen, että "Huohuohmenta....". No se oli sitte kertaalleen työmaan ruokalassa ja siellä oli tietenki joku nuori likka tiskin takana. Se hiippaili siihen ja ku oli lättyjä tarijolla niin sano, että ottais "hillhua". Ehän se likka kuullu mitä se yritti kuiskailla niin sano uuestaan, että ".... hillhua...". Jätkät sitte huus isoon ääneen, että "PILLUA SE HALUAA". En tiiä oliko tosi juttu, mutta siinä porukassa oli kyllä semmonen kokoelma omituisten otusten kerhosta, että saatto hyvinki olla totta.

Yks toinen oli semmonen, että se ei puhunu jos ei ollu ihan pakko. Asu viiskymppisenä äitinsä kans vanahassa rintamamiestalossa. Vitun laiha heppu. Ku tuli duunimaan kustantama ruokailu niin se veti ainaki kahen eestä sapuskaa. Oli käsittämätön asia, että miten niin pieneen mieheen mahtuu niin vitusti sapuskaa. Oli varmaan läpipaskoja. Ei se mihinkään erityiseen työporukkaan kuulunu vaan oli vähän ku semmosessa höppänöiden kerhossa jossa kaikellaiset muutkin omituisuudet sai käydä töissä eikä niiltä liikoja ootettu.

Ei ikinä tuhulannu penniäkkään ja monet kerrat se nähtiin syömässä roskiksesta omenan karoja tai raapimassa pizzalaatikosta siihen jääneitä juustoja. Oli se kerran kuulemma sitte käyny ulukomaillaki, mutta unohtanu lompakkonsa kottiin. Siellä se oli viikon verran nukkunu lentokentällä ja päivät vedelly pitkin hiekkarannikkoja. Kai sillä oli kuitenki rahaa aika vitusti, mutta kaikki piti laittaa säästöön. Niijjoo, kerran sitte yks tyäukko oli menny vuoron jäläkeen pesuhuoneeseen, että käy suihkussa. Oli melekeen saanu slaakin, ku tää edellä mainittu sankari oli ollut kaikessa hilijasuuessa siellä pimiässä suihkussa munasillaan joogaamassa. Että semmosta tällä kertaa. Kohta muuten pääsee hakkeen lissää kalijaa.

[ 3 viestiä | ]